Piotr Wierzbowski w lipcu br. objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika ?Reader?s Digest? oraz dwumiesięcznika ?Witaj w Podróży?. Zastąpił Annę Esden-Tempską, która zakończyła pracę w wydawnictwie.Piotr Wierzbow
Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę "Memory" z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zabawa potrwa a�
Konsumenci stają się bogatsi i coraz bardziej świadomi – to dobra wiadomość dla firm. Gorsza jest taka, że w parze z zamożnością i wiedzą idą zmęczenie tradycyjnym marketingiem, wyczulenie na obecny w przekazach rekla
W jesiennej ramówce TVN pojawił się widowiskowy i znany na całym świecie program MasterChef. Wyłoni on najbardziej utalentowanych kucharzy w naszym kraju. Uczestnicy będą rywalizować o tytuł Mistrza Kuchni i atrakcyjne nagrod
Jak informują media działacz Ruchu Palikota nie poniesie żadnej odpowiedzialności za wrzucenie zdjęć na FB z uwagi na "brak naruszenia prawa". Rodzi to oczywiście pytanie o kwestie dotyczące w ogóle publikowania zdjęć po �
Po zakończeniu najbardziej spektakularnego sezonu w dotychczasowej karierze Agnieszka Radwańska niewątpliwie zasłużyła na słodkie chwile odprężenia. Teraz może w końcu wypróbować przepis na ulubione czekoladowe muffinki, w
Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup ? wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. Partnerami meryto
Agencja eFRESH stworzyła nową stronę internetową Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Celem klienta było zbudowanie pozytywnego wizerunku Starostwa wśród mieszkańców Poznania.Serwis powstał w oparciu o autorską pla
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc
Na początku stycznia bieżącego roku do firmy DTZ Polska dołączyła Ada Taraszewska obejmując stanowisko Specjalisty ds. Marketingu i PR.Ada Taraszewska odpowiadać będzie za realizację strategii firmy w obszarze komunikacji or