Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
ING Bank Śląski, jako jedyna instytucja finansowa, został wyróżniony przez tygodnik POLITYKA Srebrnym Listkiem CSR. Tym samym bank znalazł się w gronie 17. firm stosujących w codziennej działalności najlepsze praktyki z
Ruszyła kampania reklamowa platformy internetowej Walutomat ? lidera na rynku wymiany walut w sieci. Działania będą prowadzone w Internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Głównymi bohaterami kampanii są Bohater
W porównaniu z poprzednim miesiącem, Artur Boruc zanotował skok o 73 pozycje, podczas gdy Wojciech Szczęsny spadł w Rankingu aż o 269 miejsc. Zestawienie Castrol EDGE zdaje się odzwierciedlać aktualną formę naszych golk
W najbliższy weekend 24-25 listopada odbędzie się finał VI Konkursu Piw Domowych imienia Sławomira Pahlke - entuzjasty produktów regionalnych o wyjątkowych zasługach dla rozwoju piwowarstwa regionalnego w Polsce. Browar Amber j
6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy
Dołącz do programu „Jedz smacznie i zdrowo”, bo warto! Dlaczego? To proste – otrzymujesz ciekawe informacje żywieniowe, poznajesz swoje przyzwyczajenia związane z odżywianiem, a przy tym świetnie się bawisz i w
Za chwilę piłkarskie emocje obejmą całą Europę. Fani futbolu na NK już teraz mogą poczuć kibicowski klimat w specjalnym serwsie poświęconym Mistrzostwom Europy. Do wygrania m.in. wyjazd na Superpuchar Hiszpanii do Barcelony.
Chiquita świętuje 20 lat współpracy z Rainforest AllianceChiquita na berlińskich targach Fruit Logistica: „Od zrównoważonej uprawy po zrównoważony biznes”Berlin, luty 2012 r. - Chiquita Brands
Trzynasta edycja największego biegu ulicznego w Polsce odbędzie się 14 października br. PKO Bank Polski już po raz trzeci jest jego głównym sponsorem.PKO Bank Polski wspiera wydarzenia, które pozwalają łączyć ducha sportow