Trwa wielka ogólnopolska akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom pod hasłem herbatarozgrzewa.pl ! Firmowe hostessy rozgrzewają kierowców aromatycznymi herbatami NERO i EARL GREY aż w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocła
W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski promuje atrakcyjną ofertę pożyczki gotówkowej „Pakiet 5000 zł”. W spotach telewizyjnych bank pokazuje przewagę kredytu w ING nad pożyczką od rodziny czy znajomych.
Ruszyła kampania reklamowa Wirtualnej Polski. Portal promuje serwisy i usługi mobilne, podkreślając, że dzięki nim ?Ty i WP.PL [możecie być] od teraz nierozłączni?.Wystartowała kampania reklamowa mobilnej WP.PL. Głównym c
Wirtualna Polska udostępniła właśnie wtyczkę, umożliwiającą proste i szybkie dodawanie opinii pod artykułami w serwisie wiadomosci.wp.pl za pomocą Facebooka.Wirtualna Polska buduje zasięg oraz rozwija serwisy przy użyciu me
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu "Planeta Energii", który startuje ju
Orange, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, proponuje kolejną zabawę, w której można wygrać bilety na mecze piłkarskich mistrzostw Europy. Tym razem uczestnicy konkursu wskazują osobę, której chcieliby podarow
Tygodnik WPROST we wrześniu ponownie był najczęściej cytowanym polskim tygodnikiem. Inne media powoływały się na publikacje WPROST 436 razy ? wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów pt.: ?Najbardziej opiniotwórcze medi
OC BRE Ubezpieczenia jest drugim - zaraz po PZU S.A. - najczęściej wybieranym ubezpieczeniem przez czytelników portalu Bankier.pl. Spośród ponad 20 uczestników rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, BRE Ubezpieczenia wybrało aż 12
Serwis Wprost.pl ma nowy layout. Serwis zyskał na czytelności i przejrzystości, nowa szata służy również podkreśleniu opiniotwórczego charakteru serwisu. To pierwszy etap zmian w serwisie Wprost.pl. Kolejne zmiany
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz