Ubezpieczania mieszkaniowe Warty zdobyły tytuł ?Dobry Produkt 2012 - Wybór Konsumentów?. Nagroda jest efektem Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby pytane o najlepsze produkty w kategorii ?Ube
31 lipca br. Giełda Papierów Wartościowych ogłosiła nowy skład indeksu spółek odpowiedzialnych. Netia SA po raz kolejny spełniła wymagania audytu i wykazała się najwyższymi standardami zarządzania.Już po raz
Do zespołu MSLGroup Poland dołączył Ivan Hernandez. Objął stanowisko Strategic Development Officer CEE, utworzone w strukturach grupy we wrześniu. Ivan Hernandez odpowiedzialny jest za wsparcie zarządu w rozwoju strategii MSL
Agencja nano realizuje akcję promocyjną dla pralek AMICA. „Kup pralkę, wybierz gratis!” to promocja typu „buy&get”. Nagrodą za zakup pralki jest mata magnetyczna służąca personalizacji pralki (do wybo
Minęło pierwsze 4 miesiące współpracy Divante i Sendingo z producentem męskich koszul Willsoor. Zakres naszych działań obejmuje eMail marketingu oraz system rekomendacji behawioralnych Quartic. Celem kooperacji był wzros
„Bloomberg Businessweek Polska” przygotował dla swoich prenumeratów nie lada niespodziankę na dobry początek roku 2012. Prenumeratorzy „Bloomberg Businessweek Polska”, którzy wykupią roczną pr
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Nexto, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, uruchamia akcję promocyjną, która ma pokazać, iż Polacy są zainteresowani e-czytaniem i potrafią płacić za cyfrowe dzieła. Swój cel ma zamiar udowodnić sprzedając bestsel
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic