Trwa wielka ogólnopolska akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom pod hasłem herbatarozgrzewa.pl ! Firmowe hostessy rozgrzewają kierowców aromatycznymi herbatami NERO i EARL GREY aż w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocła
Głośna kampania reklamowa firmy Foodcare, w której twarzą znanego napoju energetycznego BLACK ENERGY został światowej renomy bokser i celebryta Mike Tyson - rusza dziś ze zdwojoną siłą! 1 czerwca swoją oficjalną premi
Walentynkowe święto, choć zaczerpnięte z zachodu, od lat cieszy Polaków. Z tej okazji, podzielając sympatyczny nastrój Walentynek sklepy Auchan w całej Polsce przygotowały wiele niespodzianek i tematycznych ofert p
W tym tygodniu w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce sklep Maxi Zoo. Nowoczesny sklep o powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych oferuje różnorodny asortyment produktów dla zwierząt, od pokarmu po wyposażenie, zabawki i modne ak
Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę "Memory" z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zabawa potrwa a�
Na wszystkie osoby wybierające się na ferie zimowe do Szczyrku czeka wielka niespodzianka. Przy stoku Skrzyczne stanie Zimowa Galeria Samsung, w której będzie można zapoznać się z najnowszymi urządzeniami Samsung, zrelaksowa�
Zostań jurorem konkursu i zagłosuj na najciekawszy projekt z wykorzystaniem paneli elewacyjnych ROCKPANEL.W dniu 22.08 zakończony został etap przesyłania prac w konkursie ?ROCKPANEL ? zmień wizję w projekt?. Panele ROCKPANEL st
W 16. edycji konkursu zorganizowanego przez magazyn Computerworld, PKO Bank Polski został zwycięzcą w kategorii Bankowość i Finanse. Nagroda została przyznana za udaną reaktywację programu Szkolnych Kas Oszczędności w Interne
KIT KAT to największa i najbardziej znana marka firmy Nestlé w kategorii słodyczy, obecna na ponad 70 rynkach na świecie i posiadająca bardzo liczną grupę młodych, aktywnych konsumentów. Wychodząc naprzeciw użytk
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na sk