W marcu 2010 roku pakiet startowy Instagramu wynosił 500 tysięcy dolarów. W lutym 2011 roku kolejne 7 mln, a po głośnej premierze aplikacji na Androida już 50 mln. Wycena startupa wynosiła 500 mln dolarów. W ciągu zaledwie dw
Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę "Memory" z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zabawa potrwa a�
Czym jest energia elektryczna i skąd się bierze? Jak bezpiecznie z niej korzystać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poznają dzieci biorące udział w trzeciej edycji edukacyjnego projektu "Planeta Energii". W ramach programu,
Acronis® vmProtect™ - najlepsza na rynku cena w stosunku do inwestycji. Rozwiązanie, które wykorzystuje o połowę mniej zasobów infrastruktury wirtualizacji niż konkurencyjny produkt do tworzenia kopii z
W ramach rozpoczętej współpracy InnovationPR poprowadzi dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce wirtualne biuro prasowe. Agencja będzie aktywnie wspierać działania komunikacje związane z realizacją cyklicznych akcji oraz celó
Dzisiaj, 4 listopada 2011 r., w Sali Kongresowej w Warszawie publiczność będzie miała okazję zobaczyć i usłyszeć znakomitego tenora – Jose Carrerasa. Sponsorem tego ważnego w kalendarzu kulturalnym wydarzenia jest TUiR W
Sylwester Latkowski zastąpił Michała Kobosko na stanowisku redaktora naczelnego tygodnika WPROST. O zmianie zdecydował wydawca tygodnika Michał M. Lisiecki.?Michał Kobosko przeprowadził WPROST przez najtrudniejszy okres po zwol
Podwójna okładka tygodnika WPROST (nr 39/2011), przedstawiającą dwa wizerunki - łagodny i srogi - prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego i polityków tej partii została nagrodzona ArtFrontem za pierwsze miejsce w katego
Politechnika Gdańska po raz drugi otrzyma certyfikat Uczelnia Liderów przyznawany przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego oraz Agencję Public Relations Przemysław Ruta Communication. JM Rektor, prof. Henryk K
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt