1987 ? rok założenia firmyNadchodzące konkursy i promocje w ramach obchodów rocznicy17 października, Warszawa ? Kingston Technology Europe Ltd spółka należąca do Kingston Technology Company niezależnego światowego lidera
W czerwcu na polskim rynku zaczęła działać nowa agencja specjalizująca się w działaniach e-PR oraz realizacji projektów z obszaru employer branding. Łącząc doświadczenia zdobyte na rynku HR, nowych technologii i medi&
Independent Digital, największy w Polsce, niezależny dystrybutor treści audio w formie cyfrowej, obchodzi dziesięciolecie swojej działalności. Z tej okazji firma umożliwia artystom i licencjodawcom dochód wyższy aż o 25%! Ws
6 marca o 12:15 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie po raz pierwszy zostanie oficjalnie zademonstrowane zupełnie nowe Volvo V40. Relację z odsłonięcia nowego Volvo będzie można śledzić bezpośrednio za pomocą stron
20 stycznia odbędzie się gala Nagród Kisiela. Podczas uroczystości w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego statuetko-maski Kisiela odbiorą Tadeusz Mazowiecki, Tomasz Zaboklicki i Joanna Solska.Gala będzie też okazją do przypom
Jestem za tym, by posiadanie prawa jazdy było przywilejem i nagrodą, a nie należało się jak psu zupa. Jeśli jednak dalej będziecie koncentrowali uwagę na pomyśle fotoradarowego blitzkriegu, skończy się dla was jak z ACTA. Sz
W tym roku, oprócz organizacji pikników golfowych w ramach projektu Volvo World Golf Challenge, Volvo zostało sponsorem tytularnym cyklu turniejów golfowych pod nazwą Volvo Golf Business League. Z nowego cyklu zo
Do 28 października potrwa przygotowana dla klientów sieci hipermarketów TESCO oraz stacji paliw Statoil jesienna promocja uruchomiona właśnie przez epay Polska i Orange. Aby z niej skorzystać i otrzymać dodatkowe 20 minut do wyk
WARTA otrzymała prestiżowe Godło i Certyfikat Programu Użyteczna Strona, potwierdzające, że strona internetowa www.warta.pl spełnia najwyższe standardy pod względem użyteczności i przyjazności dla klienta.Nowa strona WARTY
Nowoczesna oferta rachunków osobistych, odświeżone logo i system identyfikacji wizualnej, odmłodzona struktura klientów, a wszystko to wsparte kampanią z udziałem Szymona Majewskiego. 2011 rok dla PKO Banku Polskiego