Producent najchętniej kupowanych plastrów opatrunkowych w Polsce, firma 3M, wystartował z kampanią reklamową plastrów marki Viscoplast. W spocie będziemy mieli okazję zobaczyć m.in. nowość rynkową ? Plastry Żelowe Na Pęc
epay Polska wraz z siecią telefonii komórkowej HEYAH zgotowały niezłą jazdę swoim użytkownikom. Od 16 listopada uzupełniając konto doładowaniem HEYAH o nominale 50 złotych w żółto-niebieskim biletomacie WKM w sieci doł
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów. 1 października firma consulting
W Olivia Gate, pierwszym budynku centrum biurowego Olivia Business Centre jedną z kilku swoich trójmiejskich centrali ulokował Meritum Bank. Będzie w niej pracować 160 pracowników banku, głównie z pionu IT ora
Firma Mio Technology, producent nawigacji GPS, chce odnaleźć najstarszą w Polsce, działającą nawigację GPS. Akcja, w której nagrodą jest wymiana urządzenia na nowe, prowadzona jest w związku z wprowadzeniem nowej usłu
Nowość na skalę europejską, absolutny must have tego sezonu czyli stylowa Cisowianka Perlage w puszce! Cisowianka, druga najchętniej wybierana marka wody w Polsce, jako pierwsza na rynku wprowadza wodę w puszce. W Europie tylko
Agencja Juice-Social. oraz firma Betsson rozpoczęły wspólną akcję, która ma wypromować serwis gier online. Dzięki grze Kapitan Betsson, każdy może sprawdzić swoją piłkarską intuicję oraz wygrać atrakcyjne na
Na salony wkracza nowa jakość życia ? swoje wirtualne podwoje na stronie blackpower.pl otwiera Black Energy VIP Club czyli ekskluzywny klub marki Black Energy, czerpiący z doświadczeń młodych i aktywnych konsumentów, cechujący
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Na zakończenie roku Carlsberg przygotował dla swoich konsumentów niespodziankę. Do promocyjnych 10-paków piwa tej marki będą dołączone kalendarze ilustrowane pracami polskich artystów nowego pokolenia.Kalen