mBank rozpoczyna największą tegoroczną kampanię reklamową, promującą unikalny program regularnego oszczędzania, mSaver. Do tej pory - w ciągu zaledwie czterech miesięcy - otwarto już 86 tys. rachunków oszczędnościowyc
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w
Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały
Agencja eFRESH stworzyła nową stronę internetową Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Celem klienta było zbudowanie pozytywnego wizerunku Starostwa wśród mieszkańców Poznania.Serwis powstał w oparciu o autorską pla
Pocztowe Konto Nestor wygrało w majowym rankingu eksperckim na najkorzystniejsze konto dla Klienta tradycjonalisty.Jest to już trzecie z rzędu wyróżnienie tego typu dla konta Nestor Banku Pocztowego. Pocztowe Konto Nestor okazał
Dni Klubu LifeStyle, które odbędą się 21 i 22 sierpnia b.r., to prawdziwa gratka dla klientów Super-Pharm. Zarówno dotychczasowi klubowicze, jak i osoby, które dopiero w tych dniach założą kartę LifeS
„Mobile rectangle” to nowy i największy format reklamowy dostępny w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl. - W mobilnym internecie reklamodawca ma niewiele czasu, aby przyciągnąć uwagę konsumentów. „Mobile
W Kredyt Banku trwa konkurs dla posiadaczy wszystkich kont osobistych ?Podwajamy Twoją pensję!?, w którym można wygrać jedną z 30 Ekstrapremii, czyli dodatkową pensję do 2 tys. zł.W konkursie może wziąć udział każdy nowy
Odejście od prezentowania informacji w formie tabel, prostota, przejrzystość, funkcjonalność i estetyka ? to podstawowe wyznaczniki wyglądu serwisu internetowego nowego mBanku. Jego elementy ? w zupełnie nowej odsłonie ? zosta�
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit