„Razem widzimy wi?cej” – to g?ówne has?o startuj?cej dzi? kampanii promuj?cej bankowo?? korporacyjn? PKO Banku Polskiego. Ofert? Banku reklamuj? w niej prezesi du?ych, renomowanych polskich firm, b?d?cych klien
Ruszyła letnia promocja handlowa w Sage, pod hasłem „Symfonia latem z dużym rabatem”. Mali i średni przedsiębiorcy mogą zakupić oprogramowanie Sage z rabatem sięgającym nawet 55 proc. Dotychczasowi użytkownicy Sym
Ujawnienie informacji o honorarium dla Szymona Majewskiego za reklamy PKO BP, wywołało w zeszłym roku niemałe zamieszanie w branży i zakończyło się prokuratorskim śledztwem dla „Pulsu Biznesu”. PKO inwestycja się
Firma Ernst & Young zajęła pierwsze miejsce w 11. edycji opiniotwórczego Rankingu Audytorów dziennika Rzeczpospolita. W uznawanym przez branżę za kluczowy wyznacznik rynkowej pozycji firm rankingu wzięto p
W sobotę późnym wieczorem ulica Długa w Gdańsku na kilka godzin zmieniła się w ulicę Piwną. Sprawcą tego zamieszania był Browar Amber.5 sierpnia na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Piwa i P
Rynekinfrastruktury.pl i rynek-kolejowy.pl to nowe serwisy w ofercie EnterAd. Współpraca z nimi wzmocniła ofertę EnterAd obejmującą pakiet tematyczny „Logistyka”.Oba serwisy są własnością Zespołu Doradc&oa
To było największe wydarzenie roku w branży reklamowej. Redakcja magazynu „Media & Marketing Polska” rozdała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek oraz marketerów. Badanie organizowane
Najlepsze restauracje, najwykwintniejsze dania, najsłynniejsze wina i najwięksi mistrzowie kulinarni - a wszystko to na jedynym w Polsce festiwalu wyrafinowanej kuchni i wina Wine & Food Noble Night. To już piąta odsłona tego
PZU po raz trzeci z rzędu zwyciężył w rankingu Top Marka, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz miesięcznik PRESS. Przeprowadzone po raz piąty badanie wyłania marki najczęściej przywoływane i o najlepszym
Internetowy mBank rozpoczyna kampanię promującą innowacyjny sposób na oszczędzanie, czyli usługę mSaver. Jest ona prowadzoną pod hasłem RÓB TO! W kampanii bank wykorzysta rosnącą popularność aplikacji mobilnyc