Firma Rossmann uzyskała tytuł ?Najemcy Roku? w konkursie Prime Property Prize 2012, który przeprowadził portal branżowy Propertynews.pl. Nagrody wręczono podczas pierwszego dnia konferencji Property Forum 2012, która odbyła si�
Urodziły się dzięki in vitro. Wiedzą o tym i są z tego dumne. Nie mogą zrozumieć, dlaczego dla Kościoła są gorsze. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST ? o dzieciach ?z próbówki?, ich rodzicach i walce o godność.Ponadto
Miesięcznik Gazeta Bankowa nagrodził najlepszych ubezpieczycieli. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania satysfakcji przeprowadzonego wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych. ING Życie kolejny raz znalazło się w wśr
Firma Ericsson znalazła się na pierwszym miejscu w obszarze rozliczeń w czasie rzeczywistym w opracowanym przez przedsiębiorstwo Analysys Mason dorocznym raporcie dotyczącym udziału w rynku systemów do zarządzania przychodami
Treści z papierowego wydania tygodnika WPROST są w październiku dostępne za darmo dla fanów tygodnika na Facebooku. To prezent dla czytelników z okazji 30. urodzin tygodnika. Akcja prowadzona jest we współpracy z Orange.Aplika
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Domino’s Pizza uruchomiła nową aplikację na iPada - grę Pizza Hero, za pomocą której użytkownicy mogą skomponować swoją własną pizzę i zdobywać za to punkty. Nowa aplikacja Domino’s Pizza Hero to gra, w
Agencja nano przygotowała koncept graficzny oraz materiały POS w promocji odkurzaczy Philips „Promocja wciągająca 23% VAT”.To kolejna realizacja nano dla Philips Polska. Agencja wygrała przetarg pomysłem kreaty
W ciągu pierwszych 24 godzin zapisów zarejestrowało się ponad 6000 osób, a pełna lista uczestników została zamknięta w 3 dni. 11 listopada o godzinie 11:11 w Warszawie wystartuje XXIV Bieg Niepodległości, którego strategicz
Z okazji zbliżających się europejskich mistrzostw w piłce nożnej serwis Allegro wystartował z kampanią pod hasłem - Podejmij gości po mistrzowsku! Każdy Allegrowicz i fan piłki nożnej może przygotować się na niezap