Dzięki EURO 2012 nareszcie i nieodwołalnie podniosła się ta żelazna kurtyna, która podzieliła Europę – mówi „Bloomberg Businessweek Polska” Lech Wałęsa. I ma rację. Swoje ostatnie pięć
W Auchan już od 2 maja 2012 rusza wielka akcja handlowa, przygotowana z myślą o klientach sieci. Celem dobrej akcji handlowej jest przede wszystkim zadowolenie klientów, którzy przychodząc do hipermarketu
W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją rek
Havas PR Warsaw poszerza portfolio projektów z obszaru budowania wizerunku firmy jako pożądanego pracodawcy. Agencja współpracuje z firmą Unilever w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer brandingu, poszerzyła także
Ponad 150 tysięcy wyświetleń odnotował w ciągu pierwszych trzech dni po opublikowaniu na kanale AWR WPROST na YouTube wywiad Sylwestra Latkowskiego z Liroyem na temat legalizacji narkotyków. To jedno z najpopularniejszych i
DaWanda Polska ? internetowa platforma do sprzedaży przedmiotów unikalnych i wykonanych ręcznie ? rozpoczęła współpracę z Euro RSCG Sensors. Usługi agencji obejmą działania komunikacyjne z obszaru brand PR. Agencja została
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Dunlop triumfuje w najważniejszych europejskich mistrzostwachWarszawa, 4 kwietnia 2012 r. – Opony Dunlop spisały się na medal w dwóch ważnych imprezach rangi mistrzowskiej rozgrywanych w miniony weekend. Samochody wypo
Eskadra PUBLICA rozpoczęła współpracę z firmą Wawel SA, która specjalizuje się w produkcji wyrobów czekoladowych i cukierniczych. Usługi agencji obejmują działania z zakresu Brand PR, Corporate PR, CSR, IR
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit