KIT KAT to największa i najbardziej znana marka firmy Nestlé w kategorii słodyczy, obecna na ponad 70 rynkach na świecie i posiadająca bardzo liczną grupę młodych, aktywnych konsumentów. Wychodząc naprzeciw użytk
Tygodnik WPROST był w maju najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii – wynika z raportu firmy Newton Media. Na publikacje WPROST, w tym przygotowywany według zmienionych zasad ranking uczelni wyższych, inne tytuły powoływa�
Jeśli zaczynasz handlować w internecie i mieszkasz w Polsce, prawie na pewno sprzedajesz na Allegro. Jesteś tam bo dają miejsce na twoją ofertę i sporą oglądalność. W zamian płacisz wysokie prowizje, a byt twojego biznesu za
Nigdy nie powiedziałem, że jestem za eutanazją albo przeciw niej, ale to jest temat, na który trzeba rozmawiać ? mówi WPROST Jurek Owsiak. W najnowszym numerze o tym, dlaczego w tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagr
10 maja 2012 r. w Restauracji Belvedere w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas ceremonii wręczone zostaną Złote i Kryształowe Godła. Te prestiżowe wyróżnienia przyznawane są markom, kt&oacu
Euro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie odpowiadać za budowanie strategii marki Centrów Handlowych Auchan. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie pro
W związku z połączeniem się wydawnictwa Wolters Kluwer Polska ? największego wydawcy publikacji prawniczych i biznesowych na polskim rynku z Bistyp Consulting, zmianie ulega identyfikacja wizualna katalogów cen w budownictwie z s
W piątek (11 maja) w programie TVP 2 „Poziom 2.0” widzowie zostaną przeniesieni w trzeci wymiar! Taką możliwość zapewnią zaawansowane technologicznie laboratoria Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
W jury konkursu „Radosne kino Algidy” zasiądzie m.in. Maciej Ślesicki, polski reżyser i scenarzysta, współzałożyciel i wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej. Reżyser wręczy także nagrody zwycięzcom podc
AdTotal z kolejnym, wysokiej klasy rozwiązaniem w swojej ofercie. Sieć reklamowa Wirtualnej Polski przygotowała i zrealizowała (emisja na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl) kampanię dedykowaną wyłącznie na iPad