Ranking marek finansowych w social media w 2012 roku wg Interactive Research Center oraz Ciszewski MSL Financial Communications W roku 2012 zdecydowanym liderem opinii Internautów w segmencie bankowym były marki Alior Banku, w se
Lidl już po raz trzeci z rzędu uplasował się na pozycji lidera corocznego rankingu Greenpeace ?Oceany na sprzedaż?. Klasyfikacja obejmowała ocenę detalistów w zakresie odpowiedzialnego pozyskiwania ryb i produktów rybnych oraz
Joanna Pruszyńska-Witkowska została członkiem Rady Ekspertów platformy dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administra
Proama znalazła się w gronie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce w plebiscycie Strefy Gospodarki i Dziennika Gazety Prawnej - Rynkowy Lider Innowacji 2012 ? Jakość, Kreatywność, Efektywność. Proama jest obecnie najszybciej
Fundacja PKO Banku Polskiego została uhonorowana Medalem im. Prof. Zbigniewa Religi za szczególne zasługi dla polskiej kardiochirurgii, hojność, pomoc, filantropię i społeczną odpowiedzialność. Od 2002 roku PKO Bank Polski pr
Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Fac
307 szkół z całej Polski. Tyle placówek zostało wyróżnionych w tegorocznej edycji organizowanego od ponad 40 lat konkursu Szkolnych Kas Oszczędności. Na nagrody PKO Bank Polski przeznaczył ponad pół miliona złotych.W edyc
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchi
Wirtualna Polska podsumowuje pierwszą edycję programu dla internetowych startupów. Powołanie spółki Trinity Studio z autorami projektu GeoLab (GeoCraft + Warszawa 2030) oraz umowa handlowa z KonkursyKreatywne podsumo
Podczas 3. Kongresu Dealerów wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. Nagrodę specjalną – tytuł Dealera Dobrych Uczynków otrzymała firma Mirosław Wróbel za projekt „Kolory Nadziei”, realizowany