Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci. Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsument
W 2012 roku dzięki uwagom i opiniom klientów, sopocka Ergo Hestia wdrożyła ponad 40 programów naprawczych. W specjalnym rocznym raporcie ubezpieczyciel ujawnia, jak zmienia się pod wpływem sugestii klientów.Grupa Ergo Hestia w
Zmiany na rynku mediów, ich wpływ na politykę i gospodarkę, informacja jako towar i rosnąca rola mediów społecznościowych – to wybrane z zagadnień, które zostaną poruszone podczas IV Europejskiego Kon
W marcu 2010 roku pakiet startowy Instagramu wynosił 500 tysięcy dolarów. W lutym 2011 roku kolejne 7 mln, a po głośnej premierze aplikacji na Androida już 50 mln. Wycena startupa wynosiła 500 mln dolarów. W ciągu zaledwie dw
Kapituła 14 edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców, organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Polsko - Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw przyznała BRE Bankowi tytuł Laureata Kon
10 stycznia w Zakopanem wystartuje kolejna akcja przeciw zimie. Tym razem pod hasłem ?herbata rozgrzewa czyli TEEKANNE WINTER BAR?, firmowe hostessy będą rozgrzewały gorącymi herbatami TEEKANNE kibiców obserwujących zmagania sko
W Olivia Gate, pierwszym budynku centrum biurowego Olivia Business Centre jedną z kilku swoich trójmiejskich centrali ulokował Meritum Bank. Będzie w niej pracować 160 pracowników banku, głównie z pionu IT ora
Samsung Smart TV UE46ES800 z nagrodą EISA w kategorii European Future Proof TV. Jury podkreśliło innowacyjność rozwiązań nowych telewizorów, takich jak zestaw Smart Evolution, sterowanie głosem i gestem, a także wysoką
Blisko 5 tysięcy zdjęć w konkursie na najpiękniejsze świąteczne iluminacje i ponad 100 tysięcy fanów akcji na Facebooku - to efekty IV edycji ?Świeć Się z ENERGĄ?. W kończącej się dzisiaj corocznej zabawie Grupy ENERGA w
Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3