Dotpay SA została laureatem prestiżowego wyróżnienia w konkursie LIDER RYNKU 2012 EURO LEADER. W konkursie organizowanym przez Forum Liderów Polski, Dotpay został zwycięzcą w kategorii Najlepsza w Polsce firma
Oglądany przez ponad milion użytkowników miesięcznie* serwis ToSieWytnie.pl doczekał się pierwszego w historii zlotu fanów. W trakcie spotkania nagrano m.in. odcinek popularnego serialu „Piątek – the ser
Domino’s Pizza podpisała umowę na stałą obsługę z Grupą WALK. Umowa obejmuje działania w ramach komunikacji 360 stopni, a za ich realizację odpowiadają WALK Creative oraz WALK Social Media. W ramach współpracy,
HERBATA NA ZIMĘ! Pod tym hasłem firma TEEKANNE Polska promuje swoje świąteczne atrakcje dla fanów aromatycznej herbaty! Jedną z nich jest konkurs na falach stacji ANTYRADIO, drugą- gra MEMORY z Adamem Małyszem w roli Jokera na
Mobilna wersja polskiego portalu społecznościowego NK.pl wprowadziła nową funkcjonalność dla reklamodawców: targetowanie demograficzne. Jest to pierwsza tego typu usługa dostępna w telefonach komórkowych na polskim rynku. Jej
Carlsberg posiada bogatą historię wspierania piłki nożnej wynikającą ze sponsoringu siedmiu ostatnich Mistrzostw Europy. Rozgrywki UEFA EURO 2012™ przeszły oczekiwania firmy i ustanowiły nowe standardy pod względem zaang
Konkurs HOMPLEXOWE WNĘTRZA 2012 dobiegł końca. Do organizatorów wpłynęły 143 prace młodych architektów i projektantów, przedstawiające pomysły na aranżację salonów i sypialni. W powstałych wizualizacjach znajdują się
Drogerie Rossmann są jednymi z najbardziej lubianych przez Polaków sklepów. To wniosek z badań opublikowanych przez ?Puls Biznesu? i ?Rzeczpospolitą?. Nieco wyżej oceniono tylko wirtualne Allegro.pl i meblową ?Ikee?. W bada
W dniu dzisiejszym, tj. 20 grudnia, Wind Mobile rozpoczyna realizację świątecznej kampanii w ramach Open Ringback (holodzwonek.pl).Do współpracy spółka zaangażowała popularne stacje telewizyjne: ESKA TV, 4Fun TV, Polo TV i
W dniach 13-22 stycznia 2012 roku w austriackim Innsbrucku odbędą się pierwsze Zimowe Igrzyska Olimpijskie Młodzieży. Jako oficjalny partner olimpiady firma Samsung umożliwiła dzieciom z Polski uczestnictwo w sztafecie – b