W branży architektonicznej pojawił się kolejny ważny konkurs. Tygodnik POLITYKA we współpracy z Grupą ATLAS ustanowił Nagrodę Architektoniczną, która będzie przyznawana cyklicznie. Organizatorzy chcą, by konkurs wyszedł n
epay Polska wraz z Operatorem Orange uruchamia kolejną promocję dla posiadaczy telefonów na kartę. Każdy kto za pośrednictwem terminalu epay kupi na stacji benzynowej LUKOIL doładowanie do telefonu w sieci Orange o wartości 50
Warszawa, 21 września 2012 r. ? Na berlińskich targach IFA 2012 firma HP zaprezentowała aż 3 nowe modele notebooków i jeden komputer typu all-in-one. Wszystkie z nich zostały wyposażone w ekrany dotykowe, wspomagające pracę w
Przed jego biznesem ostrzega Komisja Nadzoru Finansowego. Jego interesom przygląda się ABW. On sam broni się i oskarża: „Ktoś próbuje zrobić ze mnie przestępcę. Te wszystkie sprawy, które się dzieją, mają
Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3
Do grona klientów Neuron Agencji Public Relations dołączyła IMPERVA ? firma, która chroni krytyczne dane i aplikacje przechowywane w centrach danych największych firm i instytucji na całym świecie. Agencja odpowiadać będzie z
Kompresja MPEG-4 AVC o wysokiej sprawności umożliwi NBC przesyłanie bogatych materiałów z Olimpiady w Londynie (27 lipca – 12 sierpnia 2012 r.)Ericsson zapewni spółce NBC Olympics (należącej do NBC Sports Gr
Rusza kolejna kampania fundacji Rak?n?Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat ?męską dupę? i zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramac
„Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu” – pod takim hasłem rusza kampania promocyjna tygodnika WPROST. Wydawca wspólnie z redakcją kontynuuje obrany w marcu 2010 kierunek zmian i z nową siłą, nowym zes
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów ?Godłem Jakości Obsługi?. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście