KGHM Zagłębie Lubin jest najstabilniejszym finansowo klubem w Polsce, ale największe przychody generuje Legia. Klub ze stolicy jest też najbardziej medialny w kraju i to on wygrał biznesowy ranking polskich klubów opublikowany w
Zmiany na rynku mediów, ich wpływ na politykę i gospodarkę, informacja jako towar i rosnąca rola mediów społecznościowych – to wybrane z zagadnień, które zostaną poruszone podczas IV Europejskiego Kon
Wirtualna Polska podsumowuje pierwszą edycję programu dla internetowych startupów. Powołanie spółki Trinity Studio z autorami projektu GeoLab (GeoCraft + Warszawa 2030) oraz umowa handlowa z KonkursyKreatywne podsumo
W czerwcu na polskim rynku zaczęła działać nowa agencja specjalizująca się w działaniach e-PR oraz realizacji projektów z obszaru employer branding. Łącząc doświadczenia zdobyte na rynku HR, nowych technologii i medi&
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro
NuPlays i warszawski Klub Muzyczny Progresja łączą siły, aby dać szansę młodym zespołom. Już w styczniu 2013 roku, pod nazwą ?Otwarte Wtorki?, wystartuje konkurs dla debiutantów i początkujących muzyków. Będzie to cztero
W ramach kampanii „Kocham Polskę za”, firma Samsung zachęca Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj i tym samym wspiera podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy wpis na stronie www.koc
Do wybranych sklepów w dużych centrach handlowych w wielu miastach trafiły właśnie interaktywne eskpozytory Amiki. Są to umieszczone na stojakach ekrany dotykowe, które znamy chociażby z tabletów i smartfon&o
Coroczne badanie przeprowadzane przez globalną grupę doradczą Hay Group, to jedno z najbardziej prestiżowych badań, poświęconych w całości tematyce przywództwa. Firma 3M Poland znalazła się na 6 miejscu w
Aż dwie kampanie społeczne przygotowane przez agencję Havas Worldwide dla Fundacji Rak?n?Roll znalazły się wśród dwunastu wyróżnionych w tegorocznym II Plebiscycie Czytelników serwisu kampaniespołeczne.pl. Na tę najlepszą