Serwis Wprost.pl ma nowy layout. Serwis zyskał na czytelności i przejrzystości, nowa szata służy również podkreśleniu opiniotwórczego charakteru serwisu. To pierwszy etap zmian w serwisie Wprost.pl. Kolejne zmiany
Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały
Dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmanna naturalne kosmetyki Alterra otrzymała tytuł ?Srebrnej Pieczęci Natury 2012?. Wyróżnienie przyznano w kategorii ?Zagranicznych kosmetyków naturalnych w obrocie detalicznym?. Celem konku
Znany polski żeglarz – Zbigniew Gutkowski został nowym ambasadorem marki Volvo. Podczas Volvo Gdynia Sailing Days sportowiec otrzymał kluczyki do Volvo XC60 Ocean Race. Oprócz promowania samochodu, żeglarz będzie repr
Od 3 października Bank BGŻ oferuje studentom konto ePlan z wieloma atrakcyjnymi promocjami. Do zdobycia atrakcyjne stypendium o wartości 3500 zł oraz bilety do kina. Dodatkowo, rodzice studenta mają możliwość wzięcia pożyczki
Najlepsi polscy menadżerowie „czasów kryzysu” odebrali w poniedziałek wyróżnienia przyznane przez dwutygodnik „Bloomberg Businessweek Polska”. Nagrodzeni to prezesi polskich firm, kt&oacut
Dział badań największego polskiego serwisu społecznościowego dołącza do Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). NK jest pierwszym portalem społecznościowym przystępującym do inicjatywy zapoczątkowanej pr
Ciszewski MSL wzmacnia swoje kompetencje w branży hotelarsko-turystycznej. Nowym klientem agencji została Grupa Kapitałowa SATORIA Group S.A. (dawny PUHIT). Ciszewski MSL odpowiada za działania komunikacyjne związane z procesem re
Amica otrzymała tytuł Supermarki stworzonej w Polsce ? Superbrands Created in Poland 2013. To kolejne wyróżnienie, które potwierdza siłę marki oraz jej mocną pozycję na polskim rynku, a także w świadomości konsumentów, bo
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w