Euro RSCG Marketing House poszerza dział client service o mobile marketing managera. Agencja należąca do grupy Euro RSCG Poland, w odpowiedzi na zmiany zachodzące na rynku i coraz większą liczbę użytkowników urządzeń m
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Generali Running Team na mecie 34. Maratonu Warszawskiego20 biegaczy w barwach Generali pokonało maratoński dystansGenerali wspiera Maraton SztukiWarszawa, 2 października 2012. W ostatni weekend września, 20 osób w barw
Nexto, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, uruchamia akcję promocyjną, która ma pokazać, iż Polacy są zainteresowani e-czytaniem i potrafią płacić za cyfrowe dzieła. Swój cel ma zamiar udowodnić sprzedając bestsel
Znak towarowy Castrol zarejestrowano w Polsce w 1927 roku. Dziś oleje tej znanej marki należą do najczęściej wybieranych środków smarnych nad Wisłą.Olej Castrol trafił do Polski prawdopodobnie tuż przed wybuchem pierw
Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z największych konkursów europejskiej branży PR ? European Excellence Awards 2012. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii ?National and Regional Campaigns: Poland, Russia
Właśnie ruszyła II edycja konkursu Modne Metamorfozy organizowanego przez Dekoral Fashion we współpracy z serwisem Kolor i Wnętrze. Tym razem na zwycięzców czeka warta 15 tysięcy złotych metamorfoza mieszkania oraz bony na za
W porównaniu z poprzednim miesiącem, Artur Boruc zanotował skok o 73 pozycje, podczas gdy Wojciech Szczęsny spadł w Rankingu aż o 269 miejsc. Zestawienie Castrol EDGE zdaje się odzwierciedlać aktualną formę naszych golk
Mówiąc wprost, to był dziwny rok. Rok, w którym niemal wszystko wydawało się przesądzone (?) a jednak tak wiele spraw potoczyło się inaczej. Przed nami ?trzynastka?. Boimy się trochę, że będzie to parszywa trzynastka ? pis
Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations.