Firma Wind Mobile już przyzwyczaiła swoich kontrahentów do limitowanych edycji kalendarza firmowego. Jednak w tym roku zaangażowanie najlepszych w kraju bodypinterów oraz artystów zaowocowało nowym wymiarem tegorocznej odsłony.
Dość nietypowo, bo po raz pierwszy w historii na Facebooku, Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który przez 3 miesiące będzie testował nowy model Volvo. Zadaniem u
To miała być jego jesień. Exposé i nowe otwarcie. Jest defensywa i cios za ciosem spadające na głowę Donalda Tusk. Coś nie działa i coś się przelało. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST ? czy premier zatracił swój insty
Gorący Kubek Knorr to marka wyjątkowa na polskim rynku. Potwierdza to przyznany przez konsumentów i ekspertów tytuł Superbrand 2012. Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu
I jeszcze raz promocje. Aż trzy promocje na sprzęt marki Amica. Zarówno małe, jak i duże AGD. Gdy się je wszystkie ogarnie jednym spojrzeniem, widać nie tylko nowoczesną kuchnię, ale cały nowoczesny i funkcjonalny dom ? o prz
Wraz z rozpoczęciem sprzedaży na polskim rynku telefonu Samsung GALAXY S III ? od 1 czerwca, rozpoczęła się również jego kampania reklamowa. Potrwa ona do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe
Proama zajęła drugie miejsce w rankingu, opracowanym przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Kryterium przyznania miejsc w zestawieniu jest jakość danych oraz procesów związanych z zasilaniem bazy danych Ośrodka Informacji UF
Dajmy się ponieść szaleństwu! Dajmy się ponieść emocjom! Szyjmy biało-czerwoną flagę – apeluje w nagraniu dla WPROST Tomasz Zimoch.Z inicjatywą szycia biało czerwonej flagi, która wypełni sektor polskich kibi
Generali Running Team na mecie 34. Maratonu Warszawskiego20 biegaczy w barwach Generali pokonało maratoński dystansGenerali wspiera Maraton SztukiWarszawa, 2 października 2012. W ostatni weekend września, 20 osób w barw
Miesięcznik FILM zaprasza na? premierę nowego FILMU. Lutowe wydanie magazynu ukaże się we wtorek w nowej szacie graficznej. Liftingowi zostało poddane również logo magazynu. Autorem nowego layoutu jest Kasper Skirgajłło-Krajew