Wirtualna Polska udostępniła właśnie wtyczkę, umożliwiającą proste i szybkie dodawanie opinii pod artykułami w serwisie wiadomosci.wp.pl za pomocą Facebooka.Wirtualna Polska buduje zasięg oraz rozwija serwisy przy użyciu me
Od 13 lutego Netsprint wprowadza nową identyfikację wizualną wszystkich swoich marek i odświeża serwisy internetowe poświęcone poszczególnym usługom. Jest to wyraz nowej strategii firmy, która zakłada skupienie się na sk
Wirtualna Polska stawia na kompleksowe rozwiązania. Portal właśnie nawiązał współpracę z nowymi partnerami ? Inter Cars S.A., Cenega Poland Sp. z o.o. oraz Megastore.pl S.A, wzbogacając swoją ofertę e-commerce o nowe, atrakc
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
W maju do zespołu biura podróży Sky Club dołączył Maciej Bittner, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu. Do jego zadań należy m.in. koordynacja wszelkich działań marketingowych, planowanie kampanii reklamowych, wsp
Laur Białego Tygrysa Polskiej Energetyki ENERGIA 2012 zostanie dzisiaj przyznany firmie Emerson Process Management Power and Water Solutions za całokształt osiągnięć firmy w ciągu minionych 20 lat w Polsce podczas konferencji En
W najnowszej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Dekoral potwierdził swą mocną pozycję. W kategorii produktów niespożywczych flagowa marka PPG Deco Polska zajęła 18. miejsce i zdecydowanie wyprzedziła pozostałych p
Domino’s Pizza, amerykańska sieć pizzerii znana na całym świecie, ponownie świętowała Dzień Niepodległości razem z Ambasadorem USA w Polsce i jego gośćmi. 4 lipca Amerykanie na całym świecie wspólnie święt
W czerwcu na polskim rynku zaczęła działać nowa agencja specjalizująca się w działaniach e-PR oraz realizacji projektów z obszaru employer branding. Łącząc doświadczenia zdobyte na rynku HR, nowych technologii i medi&
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit