Bezpłatny rachunek internetowy eKonto po raz kolejny pojawia się na popularnym portalu zakupów grupowych, Gruper.pl. Tym razem osoby, które zdecydują się na zakup kuponu, otrzymają od banku premię w wysokości 100 zł oraz bezp
Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń
W sieci sklepów Biedronka ruszyła akcja promocyjna ?Nastaw się na E i wygrywaj? przygotowana przez Marketing House dla PZ Cussons, producenta produktów marki E. Celem aktywności jest wsparcie sprzedaży oraz zapewnienie marce w
Eskadra PUBLICA wygrała przetarg na działania PR dla Expandera – czołowego gracza branży doradztwa finansowego w Polsce. Firmy współpracowały już w latach 2008-2009 w zakresie biznesowo-finansowego media relations.
Od pocz?tku lipca kompleksow? obs?ug? PR firmy Internorm zajmuje si? agencja Toolbox Creative Communications. Internorm to wiod?cy, mi?dzynarodowy producent drzwi i okien. Firma od ponad 80 lat wyznacza standardy w swojej bran?y, zajmu
W sobotę późnym wieczorem ulica Długa w Gdańsku na kilka godzin zmieniła się w ulicę Piwną. Sprawcą tego zamieszania był Browar Amber.5 sierpnia na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Piwa i P
10 maja 2012 r. w Restauracji Belvedere w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas ceremonii wręczone zostaną Złote i Kryształowe Godła. Te prestiżowe wyróżnienia przyznawane są markom, kt&oacu
Jak podaje dzisiejsza ?Rzeczpospolita? coraz więcej osób ? na gruncie swojej działalności publicznej ? pada ofiarą ataków w cyberprzestrzeni. Krytyka poczynań zawodowych, publicznych czy społecznych przeradza się w agresję, w
Oglądany przez ponad milion użytkowników miesięcznie* serwis ToSieWytnie.pl doczekał się pierwszego w historii zlotu fanów. W trakcie spotkania nagrano m.in. odcinek popularnego serialu „Piątek – the ser
W Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow doceniona została kampania relaunchowa marki Banku. Jury uhonorowało także koncepcję wprowadzenia na rynek PKO Konta za Zero. Jurorzy oceniali sposób opracowania strategii kampa