Kolejna usługa firmy Virtualo, dystrybutora treści cyfrowych ? kody na ebooki, została efektywnie wykorzystana w realizacji działań promocyjnych. Firma Virtualo została partnerem konkursu organizowanego m.in. dla posiadaczy table
Wprawdzie ulice naszych miast nie są jeszcze tak rozświetlone nocą jak Times Square w Nowym Jorku ? i może nigdy nie będą, bo to przecież wyjątkowa metropolia ? ale ciekawe co nieco można już tam zobaczyć. Na naszym nocnym m
Spółka Euro RSCG 4D przeprowadziła kolejną edycję badania „EuroShopper”, którego celem była m.in. analiza materiałów i mechanizmów promocyjnych oddziałujących na konsumenta na jego ście�
Sylwester Latkowski będzie od października zastępcą redaktora naczelnego tygodnika WPROST. Dołączy tym samym do kierownictwa redakcji WPROST. Będzie też odpowiadał za rozwój tygodnika w elektronicznych kanałach komunikacji o
Firmy nie mogą izolować się od mediów społecznościowych – spośród 100 największych firm świata, aż 61% z nich ma swoje konto na Facebooku. Znajdziesz tam także 6 milionów potencjalnych klientó
Bank Pekao podpisał z Miastem Gdańsk umowę na obecność w Strefie Kibica (Fan-Zone) zlokalizowanej na Placu Zebrań Ludowych. Bank Pekao, jako Oficjalny Bank i Sponsor Narodowy UEFA EURO 2012, zaoferuje kibicom i gościom odwiedzaj
W związku z nieprawdziwymi i nieścisłymi informacjami zawartymi w materiale „Pewne jak w Banku” wyemitowanym 20 i 27 grudnia 2011 roku oraz 3 stycznia 2012 roku w „Magazynie Ekspresu Reporterów”, PKO B
Jak co roku Najpiękniejszy Festiwal Świata – Przystanek Woodstock pozostawił niezapomniane wrażenia zarówno wśród publiczności jak i pośród artystów. XVIII edycja Festiwalu była także niezapom
Jury konkursu ?Złote Spinacze? przyznało 10 nominacji 7 kampaniom PR, opracowanym przez spółki należące do MSLGROUP Poland. O tym, czy zostaną one nagrodzone przekonamy się już listopadzie.Wśród projektów, które zwrócił
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Telesklep NETIA? - promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, k