Według internautów, aż 86% internetowych komentarzy, nacechowanych jest negatywnymi emocjami, wśród których najczęściej wymieniane to: złość, gniew i krytyczne opinie. Jak wynika z analizy społeczno�
Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały
Agencja Havas PR odpowiada za działania public relations związane z wejściem na polski rynek towarzystwa ubezpieczeń na życie Prudential. Grono klientów finansowych agencji powiększa również Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), org
W poniedziałek ósmego października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie w prestiżowym konkursie Effie Awards, w którym to nagradzane są efektywne kampanie reklamowe. Jury doceniło przygotowaną wspólnie z agencją rek
Od pocz?tku lipca kompleksow? obs?ug? PR firmy Internorm zajmuje si? agencja Toolbox Creative Communications. Internorm to wiod?cy, mi?dzynarodowy producent drzwi i okien. Firma od ponad 80 lat wyznacza standardy w swojej bran?y, zajmu
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczęło polowanie na Lwy PR w czterech kategoriach: Lew PR Biznesu, Lew PR Edukcaji, Lew PR NGO i Lew PR Instytucji Publicznych. Zeszłoroczni laureaci odpowiadają na pytanie dlaczego warto
TAURON Polska Energia otrzymał od kapituły konkursu ?The Best Annual Report 2011? wyróżnienie za wartość użytkową raportu rocznego za 2011 rok. Jury szczególnie wysoko oceniło sposób opisania w raporcie rocznym TAURONA reali
W ciągu 5 miesięcy od premiery rynkowej, flagowy smartfon Samsung GALAXY S III znalazł rekordową liczbę 30 milionów nabywców.Samsung Electronics Co., Ltd, światowy lider w dziedzinie mediów cyfrowych i rozwiązań integrując
PZU Ukraina odświeżył swój znak, dostosowując logo i identyfikację wizualną do obowiązującej od maja 2012 roku w Polsce i na Litwie. Wczoraj w Kijowie podczas specjalnego spotkania z udziałem Andrzeja Klesyka, prezesa Zarząd
epay Polska wraz z T-Mobile na kartę prezentuje letnią promocję dla swoich użytkowników. Nowi oraz obecni klienci sieci dostaną 2 razy więcej złotówek na konto po każdym doładowaniu. Oferta będzie komunikowana w