6 stycznia zakończyła się ogólnopolska rywalizacja miast w ramach zabawy "Świeć Się z ENERGĄ". Po raz pierwszy tytuł miejscowości o najpiękniejszych świątecznych iluminacjach w Polsce przypadł Bielsku-Białej, które zdob
Wydawnictwo Reader’s Digest już po raz 12 przeprowadziło badanie European Trusted Brands, w którym zbadano m.in., jakim markom AGD Europejczycy ufają najbardziej. Polscy respondenci zostali zapytani również o ul
Acronis, wiodący dostawca przyjaznych w użyciu rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i ochrony danych w środowiskach fizycznych, wirtualnych i typu cloud otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii Lider Roku Ca
W branży architektonicznej pojawił się kolejny ważny konkurs. Tygodnik POLITYKA we współpracy z Grupą ATLAS ustanowił Nagrodę Architektoniczną, która będzie przyznawana cyklicznie. Organizatorzy chcą, by konkurs wyszedł n
Firmy nie mogą izolować się od mediów społecznościowych – spośród 100 największych firm świata, aż 61% z nich ma swoje konto na Facebooku. Znajdziesz tam także 6 milionów potencjalnych klientó
Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
Polacy pokochali zakupy przez internet. Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Publicznej Infas we wrześniu 2012 roku aż 31% ankietowanych internautów z Polski zakupy online robi przynajmniej raz w tygo
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc
Biało-czerwone stroje i makijaże, udekorowane domy, balkony czy trawniki z motywem murawy, barwy narodowe na autach, motocyklach – na 3 dni przed rozpoczęciem UEFA Euro 2012™ nie brakuje akcentów związanych
85% z prawie 6 milionów potencjalnych odbiorców Twojego produktu na Facebooku uważa, iż firmy powinny być w stałej interakcji z klientami. Dzięki facebookowym aplikacjom komunikacja na linii marka-klient wcale nie musi kojarzyć