Marka Dekoral została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands 2013 w kategorii remont i dekoracja wnętrz. Ponowne przyznanie elitarnej nagrody najpopularniejszemu brandowi farb w Polsce potwierdza jego niekwestionowaną siłę
eFRESH rozpoczyna wspó?prac? z firm? 7milowy z Grupy BCC, która specjalizuje si? w projektach SAP na rynku ma?ych i ?rednich przedsi?biorstw. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo e-biznesowe i wspó?tworze
Bank Pekao został najlepszym bankiem w Polsce w zakresie usług bankowości transakcyjnej, tym samym obronił tytuł przyznany w zeszłym roku przez Magazyn Euromoney. Wyniki tegorocznego konkursu stawiają Pekao wśród najlepszych n
Tylko tydzień pozostał na zdobywanie kilometrów dla swojego regionu. Uczestnicy akcji "Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie" przejechali już łącznie ponad 65 000 kilometrów. W rankingu prowadzi wojewó
WARTA rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej. Weźmie w nim udział 9 wyróżniających się firm z branży. Co ważne, to do klientów będzie należał ostateczny głos, która z nich będzie obsług
Zmiany na stanowiskach w agencji Havas Engage Warsaw (dawniej Euro RSCG 4D) należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce. Sylwia Ziemacka objęła funkcję new business directora, a jej miejsce na stanowisku event directora agencji za
W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej ?Swipe Mobile Rectangle? - to rozbudowana wersja ?Mobile Rectangle?, która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni rek
Za wyniki finansowe, ale także wpływ na otoczenie biznesowe, zaangażowanie w społeczne inicjatywy oraz wysoką etykę zawodową. Najbardziej przedsiębiorcze polskie managerki zostały wyróżnione w rankingu „100 Kobie
PZU uruchomił kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów piłkarskich mistrzostw Europy – 4 dni meczowe w Warszawie
Kredyt Bank zajął 3. miejsce w rankingu jakości przygotowanym przez TNS Polska, Deloitte oraz „Puls Biznesu”. Standardy jakości obsługi klienta w Kredyt Banku oceniono wysoko – bank zdobył 76,2% możliwych punkt