?Jesteś Bogiem? Leszka Dawida czy ?W ciemności? Agnieszki Holland? Jeszcze tylko do poniedziałku, 19 listopada, czytelnicy magazynu FILM oraz internauci mogą głosować w plebiscycie ?Złote Kaczki? 2012. Na stronie internetowej
Bijący rekordy sprzedaży smartfon Samsung GALAXY S III został uhonorowany tytułem ?Telefon roku?, przyznawanym przez prestiżowy brytyjski magazyn Mobile Choice. Oprócz nagrody głównej, GALAXY S III został także wyróżniony t
Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z najważniejszych konkursów polskiej branży public relations – PRotony 2012. Laureatem w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” został J
WARTA zakończyła przetarg na agencję reklamową full-service. Zwycięzcą została agencja LOWE, która przedstawiła najciekawszą platformę kreatywną.Wybrana agencja na zapewnić kompleksowe usługi, czyli wsparcie w obsz
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
Targi Reklamy dla Firm to możliwość poznania i wybrania nowych agencji marketingowych, reklamowych, PR-owych, fotograficznych, kreatywnych, interaktywnych (a także wykonawców - firm producenckich, pracowni reklamowych, druka
Opel i Mercedes najbardziej zaufanymi markami samochodowymi w Polsce, Orlen i Lotos – liderami w kategorii Stacja benzynowa. Oto marki, którym, jak wynika z badania European Trusted Brands 2012, Polacy ufają najbardziej.
"To dla mnie zaszczyt, że jestem olimpijczykiem, ale #DomagamysięZmiany2012 #Artykuł40" to treść wpisów, które w niedzielę wieczorem na swoich kontach na Twitterze i Facebooku udostępnili amerykańscy lekkoatleci.
Od Nowego Roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.- Poszukiwaliśmy partnera, któremu powierzymy obsługę medialną naszych marek mBanku, MultiBanku i BRE, mając na uwadze jeden z
140,5 tys. egz. wyniosło we wrześniu rozpowszechnienie płatne tygodnika WPROST. Wg danych opublikowanych przez ZKDP rozpowszechnienie WPROST wzrosło o 15,7 proc. w stosunku do września 2011 r. i było najwyższe wśród tygodnikó