Trzynasta edycja największego biegu ulicznego w Polsce odbędzie się 14 października br. PKO Bank Polski już po raz trzeci jest jego głównym sponsorem.PKO Bank Polski wspiera wydarzenia, które pozwalają łączyć ducha sportow
Pięćdziesiąt dziewięć dni ? tyle czasu minęło od chwili, gdy musieliśmy trzasnąć drzwiami, wychodząc z redakcji ?Uważam Rze? i ?Rzeczpospolitej?, do wypuszczenia nowego tygodnika ?Do Rzeczy?. Tempo rekordowe. Ale nie stacha
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem kreacji do najnowszej kampanii marki Orange dla Firm pod hasłem ?100 sposobów od Orange, jak zaoszczędzić w firmie?. W ramach najnowszej oferty klienci mogą otrzymać tablety i smartfony
Należąca do NetSprint sieć reklamowa Adkontekst podsumowuje efekty kampanii prowadzonych z użyciem retargetingu. Dzięki zastosowaniu tej opcji kierowania przekazu przeciętny użytkownik przebywa 3 razy dłużej na stronie reklamo
W poniedziałek 28 stycznia w Muzeum Historycznym Miasta Gdańska odbędzie się oficjalna prezentacja obrazu zakupionego dzięki dofinansowaniu pochodzącemu ze sprzedaży piwa Johannes.Browar Amber od momentu powstania prowadzi akty
mPay S.A. we współpracy z Orange po raz kolejny daje swoim użytkownikom możliwość ?ustrzelenia? wielu rozmaitych nagród. Główny zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci XBOX?a 360 SLIM z Kontrolerem Kinect oraz grę FIFA 2012.
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc
Dzień Matki obchodzony jest na całym świecie, choć często w bardzo odmienny sposób ? w Australii i Kanadzie na znak szacunku do matek przypina się do ubrania kwiaty, a w Tajlandii dziękuje za ich opiekę, klękając przed nim
Po raz pierwszy od kilku miesięcy ceny w sklepach nie wzrosły. Co więcej, w ciągu ostatnich trzech miesięcy za zakupy zapłaciliśmy mniej o 3,03 zł ? wynika z analizy Redakcji Finansowej WP.PL. Pod lupę wzięto popularne produk
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,