Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Do 31 marca 2013 roku osoby fizyczne, prywatne firmy, organizacje non-profit oraz instytucje akademickie z całego świata, które prowadzą innowacyjne projekty społeczne, mogą składać aplikacje do konkursu Tworzenia Wspólnej War
Bez półobrotów Norrisa, szpagatów Van Damme'a, wąsów Bronsona czy bijatyk Stallone'a świat nie byłby taki sam. Ale dziś mięśniaki mają się nie za dobrze. Czy jest dla nich jakaś nadzieja? W sierpni
Warszawa, 16 października 2012r. ? Zakończyła się kolejna edycja konkursu ?Nauczyciel roku? organizowanego przez tygodnik ?Głos Nauczycielski? oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej. Rozstrzygnięcie konkursu miało miejsce na urocz
To było największe wydarzenie roku w branży reklamowej. Redakcja magazynu „Media & Marketing Polska” rozdała nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji, marek oraz marketerów. Badanie organizowane
Codziennie każdy, kto kupi piwo Carlsberg, ma szansę wygrania zestawu dwóch biletów na mecze UEFA EURO 2012™. Jak pokazują wyniki promocji, Polacy są wielkimi fanami piłki nożnej i chcą być częścią Mistrz
Dziś (24 lutego) o godzinie 20.00 rusza kolejna promocja „Weekendy z Orange”. Tym razem klienci mogą bezpłatnie wypróbować usługę Audioteka Orange - do wyboru jest pięć audiobooków, które można
Ile przez ostatni rok zarobili najbogatsi? A może stracili? Co można dzisiaj kupić, za pieniądze, które mają? Czy w czołówce zestawienia doszło do zmian? Na liście cztery nowe nazwiska, w czołówce –
Wydawnictwo Reader’s Digest już po raz 12 przeprowadziło badanie European Trusted Brands, w którym zbadano m.in., jakim markom AGD Europejczycy ufają najbardziej. Polscy respondenci zostali zapytani również o ul
20 października rozpoczęła się kampania promująca smartfon Samsung GALAXY Note II. Hasło przewodnie ?Nie uwierzysz, co potrafisz?, nawiązuje do kreatywnych możliwości nowego flagowego urządzenia w portfolio Samsung. Kampania