Mówiąc wprost, tak dotąd nie było. a na pewno nie było po roku 1989. Piątkowe wydarzenia w Sejmie i pod Sejmem pokazują, że temperatura już nie rośnie, ale sięga zenitu. Jakby wielu osobom udzielił się klimat piłkar
1 października rozpoczęła się kolejna kampania promująca smartfon Samsung GALAXY S III. Komunikacja opiera się na prestiżowej nagrodzie EISA ?Best Mobile Phone 2012-2013?, którą w sierpniu br. został nagrodzony flagowy model
Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski został ponownie doceniony przez branżę. WP.PL zdobyło wyróżnienie w jesiennej edycji konkursu IAB Creative Showcase za reklamę LG Swift L9 w formacie XHTML zleconą przez dom mediowy Mi
Ernst & Young zaprasza studentów kierunków ekonomicznych, finansowych i prawniczych do udziału w konkursach EYe on Tax i EY Financial Challenger. W poprzednim roku akademickim w obu konkursach wzięło udział ponad 1300 zespoł
SIFE to największa międzynarodowa inicjatywa z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, łącząca działania środowisk biznesowych i studenckich. Obecnie w organizację zaangażowanych jest 38 państw, 1600 uczelni i blisko
Rozpoczęła się emisja trzeciego spotu wspierającego kampanię piwa Książęce. Po prezentacji dwóch odmian: Czerwonego Lagera i Złotego Pszenicznego kolejna kampania przybliża zalety piwa Książęce Ciemne Łagodne. Wszystkie
Local Power łączy potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań „Gazety Wyborczej” i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.Oferta sieci skierowana jest do małych i średnich p
Kompleksowa oferta bankowości mobilnej obejmująca Eurokonto Mobilne, aplikację bankowości mobilnej Pekao24 oraz aplikację Mobilny Planer Zakupów została nagrodzona prestiżowym Godłem Promocyjnym „Teraz Polska&rdquo
Cztery pory roku ? to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły praco
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc