Organizowany przez wydawcę prestiżowego miesięcznika ?Architektura & Biznes? konkurs skierowany jest do młodych architektów, projektantów wnętrz, designerów i studentów. Nagroda główna to kwota 6 tysięcy złotych, któ
6 grudnia to wyjątkowy dzień w zimowym kalendarzu. W tym roku fani Domino?s Pizza będą mieli do wyboru moc atrakcji. Oprócz specjalnej promocji z okazji dnia Mikołaja, na całym świecie hucznie obchodzony będzie Global Domino?s
Nowoczesny tablet i inne ciekawe nagrody mogą otrzymać klienci WARTY, którzy do końca sezonu wakacyjnego kupią ubezpieczenie turystyczne WARTA Travel. Teraz to jeszcze łatwiejsze, bo towarzystwo rozbudowało ofertę sprzeda
Wirtualna Polska stawia na kompleksowe rozwiązania. Portal właśnie nawiązał współpracę z nowymi partnerami ? Inter Cars S.A., Cenega Poland Sp. z o.o. oraz Megastore.pl S.A, wzbogacając swoją ofertę e-commerce o nowe, atrakc
Udziałowcy spółki wydawniczej Orle Pióro roku wybrali redaktora naczelnego nowego tygodnika. Tym samym został zakończony kluczowy etap procesu przedwydawniczego. Redaktorem naczelnym czasopisma, które ma trafić na rynek do 1
Po długim letnim lenistwie czas na aktywne weekendowe wycieczki! Warto wykorzystać piękne jesienne słońce na zwiedzanie i poznawanie tajemnic wyjątkowych europejskich miast. Jednym z nich jest austriacki Salzburg. Czekają urocza
HERBATA NA ZIMĘ! Pod tym hasłem firma TEEKANNE Polska promuje swoje świąteczne atrakcje dla fanów aromatycznej herbaty! Jedną z nich jest konkurs na falach stacji ANTYRADIO, drugą- gra MEMORY z Adamem Małyszem w roli Jokera na
Dwutygodnik „Bloomberg Businessweek Polska” i tygodnik WPROST dołączyły do partnerów prestiżowego programu Miles & More.Prenumerując „Bloomberg Businessweek Polska” lub tygodnik WPROST można zb
Cztery pory roku ? to tytuł wewnętrznego kalendarza firmy Rossmann na 2013 rok. Już po raz czwarty zaskakuje on wyjątkowymi stylizacjami, tym razem nawiązującymi do czterech pór roku. Tradycyjnie w roli modelek wystąpiły praco
Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Fac