?Tygodnik Do Rzeczy?, nowe pismo kierowane przez Pawła Lisickiego, trafi do kiosków już w najbliższy piątek, 25 stycznia i będzie dostępne w sprzedaży przez 10 dni.Kolejne numery, zgodnie z harmonogramem wydawniczym, będą si
Czwarta edycja ?Świeć Się z ENERGĄ?, plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast wkracza w decydującą fazę etapu wojewódzkiego! W swoich regionach w świątecznej zabawie prowadzi m.in. Szczecin, Rzeszów, Warsz
Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl wspiera polskich kibiców. Specjalnie dla nich uruchomiła serwis euro.nokaut.pl. Znajdziemy w nim najnowsze informacje ze świata piłki nożnej, kalendarz spotkań piłkarskich oraz
Przygotowaną i zrealizowaną przez Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski kampanię reklamową nagrodziło jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów oraz przedstawicieli domów mediowych, którzy oceniali ? i
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,
Firma Samsung przygotowała promocyjną ofertę dla uczniów, studentów i nauczycieli, dzięki której mogą oni zakupić notebooki Samsung Serii 9 lub ultrabooki Serii 5 z dziesięcioprocentowym rabatem. Akcja ?Studencie, w tym roku
To skandal. Jak usłyszałam o nas, o Euro: „zostańcie w domu, obejrzyjcie w telewizji, nie ryzykujcie, bo możecie wrócić w trumnie”, to się po prostu zdenerwowałam – mówi we WPROST Maryla Rodowicz.
W Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow doceniona została kampania relaunchowa marki Banku. Jury uhonorowało także koncepcję wprowadzenia na rynek PKO Konta za Zero. Jurorzy oceniali sposób opracowania strategii kampa
PKO Bank Polski poprawił pozycję w rankingu placówek bankowych, obejmującym pięć krajów Europy Środkowo-Wschodniej: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Bułgarię, aż o 15 miejsc w porównaniu do wcześniej
Marka WINIARY po raz trzeci realizuje akcję promocyjną wspólnie z grupą Bauer Media. Projekt o charakterze cross mediowym obejmuje tytuły wydawnictwa Bauer, portal Interia.pl oraz radio RMF FM. Działania wspierane są także w st