Dwutygodnik „Bloomberg Businessweek Polska” i tygodnik WPROST dołączyły do partnerów prestiżowego programu Miles & More.Prenumerując „Bloomberg Businessweek Polska” lub tygodnik WPROST można zb
Nowe technologie ciągle wkraczają do kolejnych dziedzin życia i wypierają stare, uznawane do niedawna za najlepsze czy wręcz jedyne rozwiązania. Urządzenia Samsung to narzędzia, które wspierają i przyspieszają te zmiany.Sam
epay Polska, wraz z siecią Orange oraz stacjami benzynowymi Lukoil, przypomina o promocji doładowań konta na kartę w sieci Orange. Za każde doładowanie konta o wartości 35 zł na stacji Lukoil otrzymasz bonusową godzinę na roz
Dni Klubu LifeStyle, które odbędą się 21 i 22 sierpnia b.r., to prawdziwa gratka dla klientów Super-Pharm. Zarówno dotychczasowi klubowicze, jak i osoby, które dopiero w tych dniach założą kartę LifeS
W dniu 3 lipca 2012 podpisany został list intencyjny pomiędzy Wind Mobile a wydawnictwem Bauer, dotyczący współpracy w ramach Open Ringback.Poprzez swoje media Bauer będzie odpowiedzialny za zapewnienie skutecznej kom
Bank po raz pierwszy sponsoruje Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, który w tym roku odbywa się pomiędzy 7 a 12 maja. Przedstawiciele Banku aktywnie uczestniczą w najważniejszych imprezach tego prestiżowego w
1 sierpnia 2012 roku Anna Wilczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie BP Europa SE, odpowiadając za markę Castrol na rynku polskim. Castrol Polska oraz BP Polska od roku 2010 wchodzą w skład BP Europa SE z siedzib�
Samsung zdobywa cztery nagrody EISA: za telewizor Samsung Smart TV UE46ES8000, zestaw kina domowego HT-E6750W, smartfon GALAXY S III oraz aparat SMART FOTO NX20. Firma umacnia tym samym swoją pozycję światowego lidera na różnych p
W kwietniu Borussia Dortmund ostatecznie zapewniła sobie koronę Bundesligi, grzebiąc szansę Bayernu Monachium na ósmy z rzędu mistrzowski tytuł. Sukces drużyny to w dużej mierze zasługa polskich zawodników. Najle
7 maja br. ruszyła nowa kampania komunikacyjna Orange dla Firm pod hasłem „własna firma to nie bajka”. Obejmuje ona m.in. dwa spoty telewizyjne: pierwszy promujący internet stacjonarny DSL z bezpłatnym e-sklepem, drugi