Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Co
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
Bezpłatne aplikacje mobilne BRE Ubezpieczenia dla użytkowników iPhone’ów i Pad’ów, a także urządzeń mobilnych z systemem Android, zostały nagrodzone Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku. Ap
Kołobrzeg oferuje odwiedzającym wiele atrakcji i to nie tylko latem. Każda pora roku jest odpowiednia, żeby odwiedzić i poznać to miasto zwane perłą Bałtyku, a od teraz również polską stolicą SPA. Najliczniejsze zaplecze o
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,
Generali Running Team na mecie 34. Maratonu Warszawskiego20 biegaczy w barwach Generali pokonało maratoński dystansGenerali wspiera Maraton SztukiWarszawa, 2 października 2012. W ostatni weekend września, 20 osób w barw
Nowy raport o turystyce opublikowany przez Rzeczpospolitą podkreśla dobre perspektywy dla grupy Ecco Holiday. Co ciekawe, analiza korzysta z modelu nie stosowanego przez agencje ratingowe.Ekspert Rzeczpospolitej, Andrzej Betlej
Reklama typu in-text jest obecna na polskim rynku już od kilku lat. System Rewords powstał na początku bieżącego roku i jest aktualnie najbardziej zaawansowaną technologicznie platformą tego typu w polskim Internecie. Nato
Agnieszka Radwańska wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej firmy AMICA ? jednego z liderów branży AGD w Europie. Spot jest częścią jesiennej kampanii reklamowej marki. Udział najlepszej polskiej tenisistki będzie wesprze w
?Aby wypromować niszowy biznes stwórz prostą usługę, sprawdź co decyduje o jej unikalności (wyjątkowości) i kto jej potrzebuje?. Otóż okazuje się, że reguła ta właśnie w kontekście niszowości nie sprawdza się wcale