25 października w hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się gala wręczenia Złotych Spinaczy – najbardziej prestiżowych nagród branży PR w Polsce. Do konkursu napłynęła rekordowa liczba 178 zgłoszeń,
Firma zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w najszerszym badaniu reputacji marek w Polsce. Na gali w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie Energa, wspólnie z sześcioma innymi polskimi markami, otrzymała certyfik
epay Polska wraz z siecią telefonii komórkowej HEYAH zgotowały niezłą jazdę swoim użytkownikom. Od 16 listopada uzupełniając konto doładowaniem HEYAH o nominale 50 złotych w żółto-niebieskim biletomacie WKM w sieci doł
Startuje kampania reklamowa lodówek Grand obejmująca takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online, ambient oraz PR.„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło rozpoczynającej s
Telewizory Samsung Smart TV otrzymały certyfikaty platformy cyfrowej n oraz CYFRA+. Specjalny moduł dostępu warunkowego (tzw. moduł CAM) umożliwi oglądanie telewizji n na kartę (oferta pre-paid: bez umowy i bez abonamentu) lub C
Przez żołądek... na europejskie salony – być może tak unijni dyplomaci wspominać będą swój pobyt w Poznaniu. W listopadzie w stolicy Wielkopolski odbędą się liczne, ważne spotkania związane z polską prezydenc
Warszawa, 17 września 2012- Dział Innovation and Tech w Edelman Polska rozpoczął pracę nad kolejnym projektem firmy Electronic Arts ? największego na świecie producenta i wydawcy gier komputerowych i wideo. Współpraca - będ
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Orlen, PGNiG i PGE otwierają listę najlepszych polskich firm 2012 r., która ukazała się w dodatku do najnowszego wydania dwutygodnika ?Bloomberg Businessweek Polska?. ?Ranking 500. Najlepsze polskie firmy 2012? powstał w oparci
Stworzyć witrynę internetową i zawiesić ją w Sieci to nie problem. Znacznie trudniej ściągnąć na nią internautów, a jeszcze trudniej - przemienić ich w klientów. Z misją uproszczenia tego procesu do poziomu dostępnego dl