Kredyt Bank otrzymał tytuł ?Symbol 2012? w kategorii ?polski faktoring?. Wyróżnienie przyznała kapituła programu ?Symbol 2012?, prowadzonego przez redakcję Monitora Rynkowego, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.Tytuł ?Symbolu
Internetowa porównywarka cen Nokaut.pl wspiera polskich kibiców. Specjalnie dla nich uruchomiła serwis euro.nokaut.pl. Znajdziemy w nim najnowsze informacje ze świata piłki nożnej, kalendarz spotkań piłkarskich oraz
Dynamiczne e-maile z personalizowaną ofertą wysyłane przez Rainbow Tours za pośrednictwem systemu SALESmanago marketing automation mają o 310% więcej konwersji niż tradycyjne newslettery sprzedażowe wysyłane masowo do klientó
W praniu chodzi o to, żeby pozbyć się brudu i wyjść na czysto. W promocji chodzi o to, żeby skorzystać z okazji. Połączenie jednego z drugim tylko w przypadku Amiki może dać Gwarancję jakości. Właśnie ruszyła akcja prom
28 maja podczas spotkania zorganizowanego z inicjatywy Ministerstwa Gospodarki, stanowiącego podsumowanie procesu wypracowania „Wizji Zrównoważonego Rozwoju dla Polskiego Biznesu 2050”, doszło do podpisania &bdquo
Polski rynek coraz śmielej podchodzi do tematu cross promocji. Idąc tropem marketingowych trendów, ROCKWOOL nawiązał współpracę z KOMFORTEM. Idea jest prosta i skuteczna: łącząc swoje zasoby marketingowo-sprzeda�
Wystartowała nowa kampania promująca aukcje charytatywne WOŚP na platformie Allegro. W tym roku, do licytowania przedmiotów na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zachęca aktorka Katarzyna Bujakiewicz. W interaktywnej ap
Wraz z rozpoczęciem sprzedaży na polskim rynku telefonu Samsung GALAXY S III ? od 1 czerwca, rozpoczęła się również jego kampania reklamowa. Potrwa ona do końca sierpnia i obejmie swoim zasięgiem standardowe i niestandardowe
Już w najbliższy poniedziałek, 26 listopada, poznamy najlepsze polskie filmy minionego sezonu oraz najlepsze filmy sensacyjne nakręcone w Polsce po 1945 r. Wielka gala Złote Kaczki 2012 odbędzie się w poniedziałkowy wieczór w
Euro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie odpowiadać za budowanie strategii marki Centrów Handlowych Auchan. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie pro