Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii - ogłoszony został konkurs dla internautów. Aby
?Błyszczeć?- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do
Gorący Kubek Knorr to marka wyjątkowa na polskim rynku. Potwierdza to przyznany przez konsumentów i ekspertów tytuł Superbrand 2012. Rada Marek, czyli niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu
W konkursie Malarz Roku 2011 wygrał Pan wszystko co było do wygrania: wybór jury (nagroda główna) potwierdziła publiczność (nagroda publiczności). Porozmawiajmy o inwestycji, która przyniosła firmie Bau Gip
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej ?Bonus na start? bank oferuje 4,5% przez 4 miesiące dla nowych klientów, którzy wpłacą swoje oszczędności na Otwarte Konto Os
307 szkół z całej Polski. Tyle placówek zostało wyróżnionych w tegorocznej edycji organizowanego od ponad 40 lat konkursu Szkolnych Kas Oszczędności. Na nagrody PKO Bank Polski przeznaczył ponad pół miliona złotych.W edyc
Piotr Wierzbowski w lipcu br. objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika ?Reader?s Digest? oraz dwumiesięcznika ?Witaj w Podróży?. Zastąpił Annę Esden-Tempską, która zakończyła pracę w wydawnictwie.Piotr Wierzbow
M2M Challenge to konkurs, dzięki któremu możesz wygrać 5000 dolarów. Wystarczy przesłać rozwiązanie dotyczące aplikacji M2M w jednej z pięciu kategorii. Zespoły mogą zgłaszać swoje pomysły do 31 grudnia 2012 roku. Erics
Zmiany na rynku mediów, ich wpływ na politykę i gospodarkę, informacja jako towar i rosnąca rola mediów społecznościowych – to wybrane z zagadnień, które zostaną poruszone podczas IV Europejskiego Kon
Ruszyła kampania reklamowa Wirtualnej Polski. Portal promuje serwisy i usługi mobilne, podkreślając, że dzięki nim ?Ty i WP.PL [możecie być] od teraz nierozłączni?.Wystartowała kampania reklamowa mobilnej WP.PL. Głównym c