W 2012 roku dzięki uwagom i opiniom klientów, sopocka Ergo Hestia wdrożyła ponad 40 programów naprawczych. W specjalnym rocznym raporcie ubezpieczyciel ujawnia, jak zmienia się pod wpływem sugestii klientów.Grupa Ergo Hestia w
Występ na wielkiej scenie jest marzeniem wielu muzyków. Dzięki marce Carlsberg ? głównemu sponsorowi Festiwalu Przystanek Woodstock, może się ono spełnić, potrzeba tylko odwagi. Aby zagrać na festiwalu w gronie rockowych arty
14 maja br. przyznano kolejne 2012 koszulek sportowych w ramach II etapu Loterii ING Banku Śląskiego „Biało-czerwoni przez cały rok". Nagrody zostały wylosowane spośród transakcji dokonanych w kwietniu przez klient&o
Ruszyła kampania reklamowa platformy internetowej Walutomat ? lidera na rynku wymiany walut w sieci. Działania będą prowadzone w Internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Głównymi bohaterami kampanii są Bohater
W dniu dzisiejszym, tj. 20 grudnia, Wind Mobile rozpoczyna realizację świątecznej kampanii w ramach Open Ringback (holodzwonek.pl).Do współpracy spółka zaangażowała popularne stacje telewizyjne: ESKA TV, 4Fun TV, Polo TV i
Orange - oficjalny partner UEFA EURO 2012™, w ramach pierwszego paneuropejskiego projektu sponsoringowego nawiązał współpracę z Sony Mobile Communications. Dzięki niej kibice z 11 krajów Europy wezmą udział w
8 lutego rusza nowa kampania reklamowa Netii - ?Telesklep NETIA? - promująca ofertę TV w cenie 34 zł przy zakupie w pakiecie z internetem. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę telewizyjnego sprzedawcy, k
Od 8 sierpnia w Auchan rusza z wielką akcją handlową, pod hasłem ?Cenowe łaaał!?.Będzie to doskonała okazja na udane zakupy. Podtrzymując swoją dewizę ?Zbijamy ceny zawodowo?, sieć oferuje duży wybór produktów w niskich
Coroczne badanie przeprowadzane przez globalną grupę doradczą Hay Group, to jedno z najbardziej prestiżowych badań, poświęconych w całości tematyce przywództwa. Firma 3M Poland znalazła się na 6 miejscu w
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic