129 razy inne media powoływały się na publikacje tygodnika WPROST w grudniu 2012 r. To niekwestionowane pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych polskich czaspism. WPROST trzeci rok z rzędu jest liderem zestawienia naj
Większość cennych aktywów Polskich Linii Lotniczych LOT przejmie powołany przez Agencję Rozwoju Przemysłu fundusz Lotus. To tajny plan ratowania przewoźnika. Jeśli się nie uda, spółka może upaść jeszcze w tym
PZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. Wprowadzeniu nowe
Już dziś, 17 maja rusza kolejna odsłona „Nocy zakupów” – akcji prowadzonej przez Euro.com.pl, czyli sklep internetowy RTV Euro AGD, podczas której klienci będą mogli nabyć towary w cenie niż
?Nie trzymaj wszystkich jajek w jednym koszyku? to jedna z kluczowych zasad inwestowania. Równie nierozsądne jak lokowanie wszystkich pieniędzy w jednej inwestycji jest opieranie internetowej obecności przedsiębiorstwa na jednym �
TUnŻ WARTA została zwycięzcą plebiscytu „Srebrny Parasol” w kategorii Ubezpieczenia na Życie. W rankingu poddano analizie 5 lat działalności polskich spółek ubezpieczeniowych pod kątem osiąganych wynik&oacu
Konkurs WET & HOT BLACK MATE to najseksowniejsze przedsięwzięcie tego lata w polskim Internecie. GRUPA 365 NET po sukcesie kampanii blackpower.pl z udziałem Mike Tysona przygotowała dla klienta Foodcare specjalny konkurs na Fac
Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchi
Adam Małysz to nie tylko najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, ale też swoista marka. Oprócz znakomitego wyniku w tegorocznym Rajdzie Dakar sportowiec ten okazał się czarnym koniem mediów społecznościowych. Podcza