System bankowości elektronicznej iPKO Biznes po raz drugi zdobył Medal Europejski, którym wyróżniane są wyroby i usługi spełniające najwyższe europejskie standardy. iPKO Biznes jest nowoczesnym i pr
Na fanpage?u marki WINIARY na Facebooku wystartował konkurs pod hasłem: ?Sosy do zaDAŃ specjalnych w akcji!?. Każdy, kto chce wziąć udział w zabawie i wygrać iPada, ma za zadanie przesłać zdjęcie pokazujące gdzie i jak korz
Mobilna wersja polskiego portalu społecznościowego NK.pl wprowadziła nową funkcjonalność dla reklamodawców: targetowanie demograficzne. Jest to pierwsza tego typu usługa dostępna w telefonach komórkowych na polskim rynku. Jej
Kolejna dziewczyna, która obłąkana wręcz popularność jednej roli chce przekuć w karierę. W dodatku żadna z niej gwiazda hollywoodzka w stylu znanym od dziesięcioleci. W czerwcowym wydaniu magazynu film – zwykła d
Pięćdziesiąt dziewięć dni ? tyle czasu minęło od chwili, gdy musieliśmy trzasnąć drzwiami, wychodząc z redakcji ?Uważam Rze? i ?Rzeczpospolitej?, do wypuszczenia nowego tygodnika ?Do Rzeczy?. Tempo rekordowe. Ale nie stacha
PZU i jego rzecznik prasowy zajęli pierwsze miejsce w przeprowadzonym w lipcu i sierpniu tego roku cyklicznym ?Badaniu opinii dziennikarzy na temat towarzystw ubezpieczeniowych i ich polityki Public Relations?.Celem badania było okr
Jestem za tym, by posiadanie prawa jazdy było przywilejem i nagrodą, a nie należało się jak psu zupa. Jeśli jednak dalej będziecie koncentrowali uwagę na pomyśle fotoradarowego blitzkriegu, skończy się dla was jak z ACTA. Sz
ING Bank Śląski promuje letnią ofertę programu bankujesz-kupujesz, sięgając po nowatorską technologię rozszerzonej rzeczywistości. Specjalnie przygotowana okładka katalogu programu pozwala wziąć udział w wirtualnej grze na
Światowy lider produkcji ceramiki budowlanej Wienerberger został nowym klientem Ciszewski MSL. Agencja pozyskała kontrakt w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za obsługę media relations oraz doradztwo komunikacyjne.Wienerb
?Jakość na Bank? to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloit