media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Augmented Reality od eFRESH dla iCity

Agencja eFRESH wykonała dla iCity.pl aplikację mobilną wykorzystującą technologię Augmented Reality. Celem projektu było opracowanie łatwej i atrakcyjnej platformy umożliwiającej prezentację wydarzeń dziejących się w różnych

Agencja eFRESH wykonała dla iCity.pl aplikację mobilną wykorzystującą technologię Augmented Reality. Celem projektu było opracowanie łatwej i atrakcyjnej platformy umożliwiającej prezentację wydarzeń dziejących się w różnych miejscach w Polsce.

Aplikacja związana jest z usługą geolokalizacji. Pozwala sprawdzić jakie wydarzenia dzieją się w danej chwili w najbliższym otoczeniu użytkownika – imprezy, koncerty, spektakle, repertuar kin itd. Dzięki połączeniu technologii GPS, Gogle Maps oraz urządzeń nawigacyjnych rozszerzona rzeczywistość daje możliwości obserwacji otoczenia.

Wbudowanie w aplikację funkcjonalności Augmented Reality  pozwala na sprawdzenie aktualnych wydarzeń w mieście. Wystarczy włączyć aplikację, obracać się z telefonem dookoła własnej osi i sprawdzać „na żywo” co dzieje się w najbliższym otoczeniu. Możliwe jest znalezienie wydarzeń w obrębie 20 km.

„Naszym celem było stworzenie aplikacji, dzięki której użytkownicy smartfonów w prosty i intuicyjny sposób będą mogli w każdej chwili dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w pobliżu. Przykładowo -  znajdując się  w centrum obcego miasta użytkownik może szybko sprawdzić w którym klubie odbywa się ciekawy koncert, a w którym impreza tematyczna. Zdecydowanie polecam agencję eFresh za jej profesjonalizm, kreatywność, szybkość działania i jakość, którą cechują się wszystkie realizowane wspólnie projekty”– komentuje, Maciej Kaysiewicz, prezes spółki Citylights– właściciela serwisu iCity.pl.

Jest to jedno z pierwszych w Polsce wdrożeń AR osadzonej bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

eFRESH to agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się od 2002 roku w tworzeniu kompleksowych strategii obecności marek w Internecie. Najważniejsi Klienci eFRESH to: NESTLÉ FITNESS, Amica,  Kross, Shell autoserv, Centra S.A., sieć handlowa BILLA, Grupa Kapitałowa PBG, ESKK, Komputronik, Feu Vert oraz Urząd Miasta Poznania. Serwisy internetowe eFRESH tworzone dla spółek giełdowych zostały trzykrotnie wyróżnione w konkursie „Złota Strona Emitenta”, w tym dwukrotnie za zajęcie I miejsca dla strony www.pbg-sa.pl w kategorii „Spółki WIG20”. W roku 2011 firma otrzymała nagrodę Poznański Lider Przedsiębiorczości.

A to już wiesz?  Nowa platforma blogów korporacyjnych w ofercie netPR.pl

Dodatkowych informacji udziela Jagoda Sielska, PR & Marketing Manager, Grupa Fresh, e-mail: [email protected],, tel. 697 894 345

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy