media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Acronis z nagrodami w plebiscycie Call Center Excellence Awards 2012

Acronis, wiodący dostawca przyjaznych w użyciu rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i ochrony danych w środowiskach fizycznych, wirtualnych i typu cloud  otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii Lider Roku Call Center od

Acronis, wiodący dostawca przyjaznych w użyciu rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i ochrony danych w środowiskach fizycznych, wirtualnych i typu cloud  otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii Lider Roku Call Center od Międzynarodowego Centrum Jakości i Produktywności (International Quality and Productivity Center - IQPC) w plebiscycie Call Center Excellence Awards. Tytułem tym został nagrodzony dyrektor w Acronis - Ed Benack. Firmie przyznano również drugą nagrodę w kategorii Small Call Center.

Ed Benack, Chief Information Officer & Chief Customer Officer w Acronis, zdobył tytuł Lidera Roku Call Center. Centrum obsługi klienta – Acronis Customer Central – zajęło drugie miejsce w kategorii Small Call Center.   

 IQPC wyróżnia najbardziej innowacyjne rozwiązania call center i najlepszych liderów, honorując najwyższe standardy zarządcze, kreatywność i wykonanie w całej gamie funkcji call center. IQPC jest uznawany za jedną z najbardziej prestiżowych organizacji w branży contact center, zapewniając wiedzę i doskonalenie branży w postaci konferencji, targów,  warsztatów czy seminariów.

Ed Benack kieruje działem obsługi klienta w Acronis od ponad 4 lat. Pełniąc dwie funkcje – Chief Customer Officer oraz Chief Information Officer, Ed Benack promował kulturę prokliencką nie tylko w samym dziale obsługi klienta, ale w całej firmie Acronis.

"Wszystko, co tworzymy i dostarczamy, ma na celu lepszą obsługę i serwis dla naszych klientów, w standardzie wyższym niż zapewnia konkurencja.  Znakomita obsługa klienta to nasz główny wyróżni i znajduje się w centrum naszych wartości. Jestem zaszczycony, że wysiłki naszego teamu w kierunku realizacji najlepszych praktyk branżowych, zostały docenione w nagrodach Call Center Excellence Awards", powiedział Ed Benack. "Miałem zaszczyt pracować z utalentowanym zespołem, który z entuzjazmem podejmuje wyzwanie dostarczania najlepszego na rynku wsparcia dla klientów indywidualnych i organizacji każdej wielkości”.

Eksperci IQPC oceniali firmy nominowane do nagrody Call Center Excellence pod kątem najwyższych standardów w obszarze obsługi klienta. Nominowani w tym roku do nagrody Call Center Leader of the Year poddawani byli ocenie za jakość zarządzania, zdolność do kreowania pozytywnych trendów i konsekwencji w najlepszej obsłudze klienta w środowiskach wielokanałowych. W kategorii Best in Class Small Call Center firmy oceniane były za ogólną strategię, kulturę call center oraz innowacyjne działania.

A to już wiesz?  Skuteczniejsze kampanie reklamowe w AdTaily

***

O Acronis

Acronis jest wiodącym dostawcą rozwiązań nowej generacji do ochrony danych i odzyskiwania po awarii dla środowisk fizycznych, wirtualnych i chmurowych. Z oprogramowaniem Acronis do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania po awarii, wdrożeń systemowych i migracji, użytkownik może skuteczniej chronić i utrzymywać dostępność swoich krytycznych danych i serwerów. Może również bardziej efektywnie osiągać cele związane z tworzeniem punktów przywracania (RPO) oraz z czasem odzyskiwania danych (RTO). Jednocześnie, korzystając z oprogramowania Acronis, użytkownik może redukować całkowity koszt posiadania. Po ponad dziesięciu latach inwestycji w badania i rozwój, oprogramowanie firmy Acronis jest sprzedawane w ponad 90 krajach i dostępne nawet w 14 wersjach językowych. Więcej informacji nawww.acronis.pl. Jesteśmy na Twitterze: http://twitter.com/acronis.

 

Acronisjest zarejestrowanym znakiem towarowym Acronis International GmbH. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy