Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,
HERBATA NA ZIMĘ! Pod tym hasłem firma TEEKANNE Polska promuje swoje świąteczne atrakcje dla fanów aromatycznej herbaty! Jedną z nich jest konkurs na falach stacji ANTYRADIO, drugą- gra MEMORY z Adamem Małyszem w roli Jokera na
Pod hasłem ?Miej na głowie mniej!? PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty popularnej Mini Ratki klienci, korzystający z wariantu pożyczki z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiązań
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz
W maju firma Nestlé wystartowała z nową kampanią telewizyjną, promującą loda dla dzieci PIRULO BANAN. Na stronie www.dlafanabanana.pl towarzyszy jej konkurs z atrakcyjnymi nagrodami!Na potrzeby kampanii powstał nowy, kol
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,
Co cię nie zabije, to cię wzmocni. Niespodziewanie nieudany debiut Facebooka na giełdzie zmotywował Marka Zuckerberga do zdwojenia prac nad samym portalem. Szukając dalszych źródeł finansowania, wraca z kolejnymi nowinkami m.in
Biało-czerwone stroje i makijaże, udekorowane domy, balkony czy trawniki z motywem murawy, barwy narodowe na autach, motocyklach – na 3 dni przed rozpoczęciem UEFA Euro 2012™ nie brakuje akcentów związanych
Klienci, którzy do 14 października br., nabędą w serwisie www.groupon.pl darmowy kupon promocyjny Konta z Lwem Direct i prześlą do 21 października br., internetowy wniosek o otwarcie konta otrzymają 200 zł premii. Uczestnikam
W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce!Każdy, kto od 11 m