Gdańsk, 23 maja, 2012 r. — W Gdańskiej ERGO Arenie rozdano Aulery 2012. Spośród 30 startujących w konkursie projektów, jury nagrodziło trzy - Brand24, Can't Stop Games oraz UXPin.Aulery to wyróżnienia
Zakup samochodu wiązał się do tej pory z koniecznością odwiedzenia kilku salonów, zasięgnięcia języka u różnych sprzedawców oraz poszperania w sieci na temat wybranego modelu auta. Nadszedł moment i aplik
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
W dniach od 7 do 15 lipca Centrum Designu działające w ramach Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia zorganizowało już po raz piąty festiwal Gdynia Design Days. Ta ważna nie tylko dla miasta i regionu impreza nie mogła się obyć
Bez półobrotów Norrisa, szpagatów Van Damme'a, wąsów Bronsona czy bijatyk Stallone'a świat nie byłby taki sam. Ale dziś mięśniaki mają się nie za dobrze. Czy jest dla nich jakaś nadzieja? W sierpni
Trzech zawodników Kredyt Bank Polish Sailing Team będzie reprezentować Polskę na Olimpiadzie w Londynie: Przemek Miarczyński w klasie RS:X, Anna Weinzieher w klasie Laser Radial i Kacper Ziemiński w klasie Laser Standard.
Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję
Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony
Marka Super-Pharm przy współpracy z fotografką Izą Grzybowską zorganizowała własną, profilowaną sesję zdjęciową. Fotografie zostały już wykorzystane w letnich materiałach reklamowych Super-Pharm, a kumulacja nastą
6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy