„Obierz kurs na dobre inwestycje” to hasło kampanii reklamowej Pioneer Pekao TFI – największego i pierwszego w Polsce Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, które właśnie świętuje 20-lecie działalności w
Sylwester Latkowski zastąpił Michała Kobosko na stanowisku redaktora naczelnego tygodnika WPROST. O zmianie zdecydował wydawca tygodnika Michał M. Lisiecki.?Michał Kobosko przeprowadził WPROST przez najtrudniejszy okres po zwol
?Młodzi na Podium!? to nazwa konkursu organizowanego na profilu marki Ergo Hestii - You Can Drive w serwisie społecznościowym Facebook. Akcja jest skierowana do młodych użytkowników, którzy poważnie myślą o swoim rozwoju oraz
Dotpay SA została laureatem prestiżowego wyróżnienia w konkursie LIDER RYNKU 2012 EURO LEADER. W konkursie organizowanym przez Forum Liderów Polski, Dotpay został zwycięzcą w kategorii Najlepsza w Polsce firma
W sieci sklepów Biedronka ruszyła akcja promocyjna ?Nastaw się na E i wygrywaj? przygotowana przez Marketing House dla PZ Cussons, producenta produktów marki E. Celem aktywności jest wsparcie sprzedaży oraz zapewnienie marce w
Nexto, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, uruchamia Wielką Akcję Rozdawania Prezentów, w której każdy może wygrać nagrody m.in. smartfony Galaxy Note II, Galaxy S III firmy Samsung oraz czytniki ebooków firmy Onyx.Od
mPay S.A. we współpracy z Orange po raz kolejny daje swoim użytkownikom możliwość ?ustrzelenia? wielu rozmaitych nagród. Główny zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci XBOX?a 360 SLIM z Kontrolerem Kinect oraz grę FIFA 2012.
Tygodnik WPROST wprowadził nową identyfikację wizualną w serwisie społecznościowym Twitter. Treści z tygodnika i serwisu Wprost.pl są sygnowane charakterystyczną literą ?W? z logo Wprost. Litera ?W? uzupełniona o napis Biz
Rita Schultz dołączy do zespołu dwutygodnika ?Bloomberg Businessweek Polska?. Od 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor wykonawczej ds. wydawniczych.Będzie odpowiedzialna za projekty specjalne w ?BBWP?.Rita Schultz do końca grud
Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń