Strona internetowa Rockwool.pl otrzymała zupełnie nowe oblicze. Celem jest szybszy i łatwiejszy dostęp do szerokiej bazy wiedzy i informacji zawartych w serwisie.Strona w zupełnie nowej formie i szacie graficznej pozwala klientom
6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™, 650 tysięcy osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez Coca-Cola (10% wszystkich osób odwiedzających Strefy
Joanna Pruszyńska-Witkowska została członkiem Rady Ekspertów platformy dialogu i wymiany doświadczeń o najlepszych praktykach zarządzania, przywództwa, strategii i komunikacji dla liderów biznesu i administra
Do 28 października potrwa przygotowana dla klientów sieci hipermarketów TESCO oraz stacji paliw Statoil jesienna promocja uruchomiona właśnie przez epay Polska i Orange. Aby z niej skorzystać i otrzymać dodatkowe 20 minut do wyk
Agencja eFRESH wykonała dla iCity.pl aplikację mobilną wykorzystującą technologię Augmented Reality. Celem projektu było opracowanie łatwej i atrakcyjnej platformy umożliwiającej prezentację wydarzeń dziejących się w r&oa
Na początku września ruszyła nowa kampania reklamowa Netii - ?Co Ci serce dyktuje? - promująca najnowszą ofertę firmy. Wraz z jej startem ? podobnie jak przy poprzedniej kampanii - ogłoszony został konkurs dla internautów. Aby
Serwis Wprost.pl ma nowy layout. Serwis zyskał na czytelności i przejrzystości, nowa szata służy również podkreśleniu opiniotwórczego charakteru serwisu. To pierwszy etap zmian w serwisie Wprost.pl. Kolejne zmiany
Książka mojej żony nie powinna powstać. Jestem za prawdą i równouprawnieniem, ale nie nagle, nie po 50 latach małżeństwa! ? mówi Lech Wałęsa. W świątecznym wydaniu tygodnika WPROST ? wywiad z byłym prezydentem w 31. roc
Jak informują media działacz Ruchu Palikota nie poniesie żadnej odpowiedzialności za wrzucenie zdjęć na FB z uwagi na "brak naruszenia prawa". Rodzi to oczywiście pytanie o kwestie dotyczące w ogóle publikowania zdjęć po �
AdTotal z kolejnym, wysokiej klasy rozwiązaniem w swojej ofercie. Sieć reklamowa Wirtualnej Polski przygotowała i zrealizowała (emisja na stronie głównej WP.PL i w serwisie kobieta.wp.pl) kampanię dedykowaną wyłącznie na iPad