Newspoint, pierwsza na polskim rynku platforma monitorująca portale i social media została po raz kolejny wdrożona za granicą. Po wdrożeniach na Litwie i w Norwegii przyszedł czas na dostarczanie danych z social media na rynek au
Pod nazwą ?TOP lista najciekawszych historii utraty danych? ruszyła dziś ogólnopolska akcja Antyradia i firmy Kroll Ontrack, podczas której Polacy wskażą najdziwniejsze przypadki utraty danych zapisanych na ich komputerach, tabl
Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nag
W związku z oświadczeniem Pana Posła Johna Abrahama Godsona, w którym Pan Poseł dystansuje się od własnych wypowiedzi dla tygodnika WPROST (nr 43/2012), informujemy, że Pan Poseł Godson zgodził się na rozmowę z Magdaleną R
Marka Dekoral po raz kolejny zwyciężyła w kategorii ?Farb dekoracyjnych? prestiżowego rankingu ?Budowlana Marka Roku 2012?. Nagrody przyznawane są przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie opinii 2000 firm wykonawczyc
10 stycznia w Zakopanem wystartuje kolejna akcja przeciw zimie. Tym razem pod hasłem ?herbata rozgrzewa czyli TEEKANNE WINTER BAR?, firmowe hostessy będą rozgrzewały gorącymi herbatami TEEKANNE kibiców obserwujących zmagania sko
Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę "Memory" z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zabawa potrwa a�
Euro RSCG 4D odpowiada za aktywację marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych Strefach Kibica UEFA EURO 2012™ w Polsce i na Ukrainie. Agencja zajęła się przygotowaniem strategii działań oraz kreatywną koncepcją aktywacji,
12 maja br. swoją kulminację miał jeden z największych projektów marketingowych prowadzonych w tym roku Polsce ? odświeżenie marki PZU. Teraz, ponad 5 miesięcy po tym wydarzeniu przyszedł czas na podsumowanie i ocenę skuteczn
Do zadań agencji należy przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji w zakresie social media oraz prowadzenie wirtualnego biura prasowego.InnovationPR będzie również wspierać Klienta w realizacji projektu w ramach marketingu