media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

WPROST z rysowanymi reklamami i konkursem dla czytelników

Specjalna sekcja reklamowa otwiera świąteczne wydanie tygodnika WPROST. Do standardowych reklam dodano na rozkładach ich malowane wersje. Partnerami sekcji są Orange, Orlen, PZU i Samsung.Jednocześnie WPROST zaprosił Czytelników do wyboru

Specjalna sekcja reklamowa otwiera świąteczne wydanie tygodnika WPROST. Do standardowych reklam dodano na rozkładach ich malowane wersje. Partnerami sekcji są Orange, Orlen, PZU i Samsung.

Jednocześnie WPROST zaprosił Czytelników do wyboru najładniejszej malowanej reklamy. Na stronie internetowej www.wprost.pl/konkurs-swiateczny można głosować na najlepszy projekt. Co dziesiąty głosujący otrzyma w nagrodę półroczną prenumeratę tygodnika.

W specjalnej sekcji znalazła się również wyjątkowa reklama poświecona 30-leciu tygodnika WPROST. Na symbolicznym rysunku obrazującym ostatnie 30 lat historii Polski znaleźli się: Wojciech Jaruzelski, Lech Wałęsa, ks. Jerzy Popiełuszko, Jan Paweł II, Lech Kaczyński, Jarosław Kaczyński, Bronisław Komorowski, Aleksander Kwaśniewski, Tadeusz Mazowiecki, Donald Tusk, Janusz Palikot, Adam Małysz i Justyna Kowalczyk.

W reklamie WPROST znalazło się także słowo od wydawcy: ?To, co najważniejsze? ? to motto, jakim co tydzień  kieruje się zespół tygodnika ?Wprost?, który już od 30 lat opisuje i interpretuje otaczającą nas rzeczywistość.  Pierwsze wydanie ?Wprost? ukazało się 5 grudnia 1982, a ówczesny zespół redakcyjny zakończył wstępniak zdaniem, które do dziś nie straciło na aktualności i które niezmiennie znajduje odzwierciedlenie w zawartości tygodnika: ?Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom: może to nam sie czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać w p r o s t?. Jako wydawca tygodnika ?Wprost?, dziękuję za te wspólne 30 lat wszystkim Czytelnikom, Partnerom oraz byłym i obecnym Pracownikom. To dzięki Wam i wspólnie z Wami co tydzień udowadniamy, że ?każde ryzyko jest warte tego, by je podjąć, pod warunkiem, ze podejmiemy je z ważnych powodów i po to, by sprawić, że życie stanie się lepsze?. I chcemy to nadal udowadniać ? napisał Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. 

Autorką malowanych reklam jest Anna Halarewicz ? absolwentka wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, której prace były prezentowane na kilkudziesięciu wystawach w Polsce i za granicą.

A to już wiesz?  TAURON Polska Energia klientem Ciszewski MSL Marketing Sportowy

Świąteczny numer WPROST w kioskach od poniedziałku, 17 grudnia 2012 r. E-wydanie tygodnika ? w niedzielę o godz.20. E-wydanie jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl).

*****

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROSTjest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce.

Przydatne linki:

WPROST na Youtube - http://tnij.org/wprost_tv

WPROST na Facebooku - http://tnij.org/wprost_fb

Czytaj WPROST na FB - http://tnij.org/wprost_na_fb

WPROST na Twitterze - http://tnij.org/wprosttweet

Popularne skróty Twittera - http://tagdef.com/tt

WPROST w Apple Store - http://tnij.org/wprost_w_itunes

WPROST w Google Play - http://tnij.org/wprost_w_googleplay

Blogi WPROSThttp://www.wprost.pl/blogi/

WPROSThttp://www.wprost.pl  

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy