media & marketing Redagowanie Wiadomości branżowe

Warta w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w POLSACIE

W ramach kampanii rebrandingowej Warta wzięła udział w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w POLSACIE. Akcja miała na celu pomoc potrzebującym dzieciom.Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany w Polsacie 6 grudnia o godzinie 18.45 oglądało

W ramach kampanii rebrandingowej Warta wzięła udział w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w POLSACIE. Akcja miała na celu pomoc potrzebującym dzieciom.

Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany w Polsacie 6 grudnia o godzinie 18.45 oglądało ponad 8,8 mln widzów (54.4 proc. widzów w grupie 16-49 lat). Polsat zebrał ponad 2 mln złotych dla chorych dzieci. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

Akcja została zorganizowana przez Telewizję POLSAT  jego biuro reklamy Polsat Media.

Dotychczasowe dziewięć edycji Mikołajkowego bloku reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 10,5 mln zł.

Osiem wcześniejszych edycji pozwoliło Fundacji POLSAT objąć pomocą 19 144 dzieci.

A to już wiesz?  Ciszewski MSL Marketing Sportowy zdobywcą statuetki European Excellence Awards 2012

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy