W ramach kampanii rebrandingowej Warta wzięła udział w Mikołajkowym Bloku Reklamowym w POLSACIE. Akcja miała na celu pomoc potrzebującym dzieciom.
Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany w Polsacie 6 grudnia o godzinie 18.45 oglądało ponad 8,8 mln widzów (54.4 proc. widzów w grupie 16-49 lat). Polsat zebrał ponad 2 mln złotych dla chorych dzieci. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
Akcja została zorganizowana przez Telewizję POLSAT jego biuro reklamy Polsat Media.
Dotychczasowe dziewięć edycji Mikołajkowego bloku reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 10,5 mln zł.
Osiem wcześniejszych edycji pozwoliło Fundacji POLSAT objąć pomocą 19 144 dzieci.